دستورات قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برای رفع مشکلات محله وکیل آباد ارومیه

12:05 - 09 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۷۰۴۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دستورات قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی برای رفع مشکلات محله وکیل آباد ارومیه
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی همراه تعدادی از معاونین قضایی استان و تعدادی از مدیران شهری با حضور در محله وکیل‌آباد ارومیه مشکلات این منطقه را بررسی و در خصوص هر یک دستوراتی را به مدیران حاضر صادر و اقدامات لازم را از هر یک مطالبه کرد.

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی در حاشیه بازدید از محله وکیل‌آباد، مشکلات مربوط به ایستگاه اتوبوس و محل عبور عابران پیاده از بزرگراه خاتم الانبیاء اقدام لازم را از شهردار ارومیه و مشکلات مربوط به مدرسه ابتدایی محل را به مدیران آموزش و پرورش و مشکلات مربوط به حوزه انتظامی را به فرماندهان انتظامی حاضر تاکید و اقدام در خصوص هر یک را از متولیان مربوطه مطالبه و معاون دادستان را مامور پیگیری و نظارت بر انجام اقدامات لازم کرد.

مسئولان قضایی استان آذربایجان غربی پس از اقامه نماز جماعت با اهالی محل با بیش از ۷۰ نفر دیدار کرده و پس از اشنیدن درخواست‌های هریک دستورات لازم را صادر کردند.

پس از برگزاری ملاقات مردمی، رئیس کل دادگستری استان پای صحبت‌های مردم نشستند و پس از شنیدن صحبت‌های آن‌ها، به ایراد سخن پرداخت و گفت: مردم، ولی نعمت مسولین هستند و باید با تمام توان در خدمتگزاری به مردم باشند.

عتباتی ادامه داد: امروز مشکلات حقوقی، قضایی و شهری محله وکیل‌‎آباد مورد بررسی قرار گرفت وتصمیمات خوبی برای حل آن‌ها اتخاذ شد.

وی افزود: توجه به مناطق کم‌برخوردار و نیازمند و قشر محروم جامعه در اولویت قرار دارد و مدیران استانی و شهری باید با حضور میدانی در این مناطق مشکلات را از نزدیک ملاحظه و اقدام کنند.

 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به نقش مردم این مناطق در صیانت از انقلاب و نظام اشاره و گفت در بزنگاه‌های حساس اهالی این مناطق با توان بالا حضور می‌یابند و پشتیبان نظام و رهبری هستند.

وی ادامه داد: امروز در این منطقه به ارتقای امنیت و برخورد قاطع با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر که امنیت روانی مردم را مخدوش می‌کنند تاکید شد و همچنین به تکمیل زیر ساخت‌های شهری توسط شهرداری و تبدیل املاک قول‌نامه‌ای به سند رسمی توسط ثبت اسناد و املاک استان و مسائل بهداشتی و آموزشی هم مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد در سریع‌ترین زمان ممکن این اقدامات انجام و نتایج گزارش شود.

تشکیل ایستگاه انتظامی یا کلانتری محل و ایستگاه اتوبوس از دیگر مصوباتی بود که مورد مطالبه جدی رئیس کل دادگستری استان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *