رئیس کل دادگستری استان کردستان: درخواست‌های ماده ۴۷۷ باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه بررسی شود

11:17 - 07 آذر 1402
کد خبر: ۴۷۴۶۷۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کردستان: درخواست‌های ماده ۴۷۷ باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه بررسی شود
رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه پرونده‌های معوق و مسن در زمان مشخص مختومه شود، گفت: درخواست‌های ماده ۴۷۷ باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه بررسی شود.

خبرگزاری میزان-حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی رئیس کل دادگستری استان کردستان در بازدید از محاکم تجدیدنظر استان کردستان ضمن بازدید از شعب مجتمع دادگاه‌های تجدیدنظر استان، با تعدادی از مردم ملاقات کرد و سپس در جلسه‌ای با سرپرست و قضات این مجتمع شرکت کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با قضات محاکم تجدیدنظر استان بر لزوم توجه به اتقان آرای قضایی و همچنین سرعت در رسیدگی به پرونده‌ها تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این دیدار اظهار کرد: درخواست‌های ماده ۴۷۷ باید حداکثر ظرف مدت ۲ ماه بررسی شود و پرونده‌های معوق و مسن در زمان مشخص مختومه شود.

وی خطاب به قضات محاکم تجدید نظر بر لزوم اعطای ارفاقات قانونی به متهمینی که واجد شرایط هستند تاکید کرد و گفت: برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ قوه قضاییه باید با جدیت در دادگستری استان اجرایی شود.

وی همچنین بر لزوم برخورد قاطع قضات با متهمین سابقه دار و مرتکبین جرایم خشن تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این بازدید دستورات لازم را جهت رفع مشکلات و نیاز‌های کارکنان مجتمع قضایی دادگاه‌های تجدید نظر استان صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *