رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: هدف از سفر‌های استانی کمک به استان‌های کم‌برخوردار است

13:59 - 09 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۰۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور: هدف از سفر‌های استانی کمک به استان‌های کم‌برخوردار است
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان در جمع مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان ریگان هدف اصلی از انجام این سفر‌ها را شناسایی مشکلات استان‌های کم‌برخوردار و کمک به رفع آن­ها عنوان کرد.

خبرگزاری میزان_ عباس مسجدی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان کرمان با حضور در دادگستری شهرستان ریگان و در جمع مسئولین محلی این شهرستان گفت: سفر رئیس و معاونین دستگاه قضایی به استان‌ها به ویژه استان­‌های کم‌برخوردار و حضور در جمع مردم مظلومی که کمتر امکان بیان خواسته­‌های خود را دارند با هدف دیدار و کمک به رفع مشکلات آنان انجام می‌شود.

وی افزود: در سفر‌های استانی بررسی مشکلات حوزه اقتصاد و انتقال آن به مسئولین مربوط از برنامه‌های اساسی قوه قضاییه است که در سفر به استان کرمان نیز که یکی از استان‌های مولد کشور است این مهم در دستور کار قرار دارد تا مشکلات احصاء و به حوزه‌های مربوط جهت رسیدگی و رفع منتقل شود.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با مشکل مطرح شده از سوی مسئولین ریگان در مورد وضعیت نامناسب جاده ریگان به ایرانشهر که به جاده مرگ مشهور است اظهار کرد: یکی از اهداف این سفر‌ها شنیدن مشکلات و اعلام آن به دستگاه‌های مربوط است و مشکل این جاده قطعا به وزارتخانه مربوط منعکس خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی مشکلات مطرح شده از سوی مسئولین و مردم استان‌های مختلف مربوط به حوزه قضایی است از جمله پرونده‌­های کثیرالشاکی که در همین دستگاه بررسی و رفع می‌شود اما اگر مشکلاتی مربوط به دیگر قوای مجریه و یا مقننه از سوی مردم مطرح شود پس از اخذ نظر رئیس قوه قضاییه طی مکاتباتی به نهاد‌های مربوط اعلام می‌­شود.

وی با تأکید بر تلاش مسئولین در جهت رفع مشکلات مردم اظهار امیدواری کرد سفر‌های استانی از جمله سفر به کرمان موجب خیر و برکت در این استان و توسعه هرچه بیشتر شهرستان ریگان و استان کرمان شود.

بر اساس این گزارش رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر یک روزه به استان کرمان و حضور در شهرستان ریگان با مسئولین این شهرستان از جمله رئیس دادگستری، امام جمعه موقت، دادستان، فرماندار و فرمانده سپاه دیدار کرد.

وی همچنین در جمع کارکنان شورای حل اختلاف و مصلحین ریگان حضور یافت.

بر پایه این گزارش افتتاح منازل سازمانی دادگستری ریگان و بازدید از پزشکی قانونی این شهرستان و دیدار با کارکنان و مراجعین این مرکز از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در سفر به استان کرمان بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *