درخواست قضایی ۹۰ نفر از مراجعان دادگستری هرمزگان رسیدگی شد

13:49 - 03 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۱۱۲۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
درخواست قضایی ۹۰ نفر از مراجعان دادگستری هرمزگان رسیدگی شد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین وی در جلسه ملاقات مردمی، پاسخگوی مطالبات و مسائل ۹۰ نفر از مراجعان بودند.

خبرگزاری میزان - جلسه ملاقات مردمی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و معاونین وی در راستای استماع مطالبات و مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان و رسیدگی به آن‌ها در بندرعباس برگزار شد.

در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان و در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری هرمزگان و معاونان وی به‌صورت چهره به چهره با ۹۰ نفر از مراجعان دستگاه قضایی دیدار و مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کردند.

همچنین رئیس کل دادگستری هرمزگان پس از استماع درخواست‌های متقاضیان با در نظر گرفتن جهات قانونی و تناسب میان موارد مندرج در پرونده‌ها و درخواست‌های متقاضیان، دستورات لازم را به واحد‌های ذی‌ربط قضایی ابلاغ کرد.

همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، هر یک از رؤسا و دادستان‌ها در ۱۸ حوزه قضایی این استان نیز با برپایی میز خدمت به مطالبات مراجعان دستگاه قضایی رسیدگی کردند.

متقاضیان دیدار مردمی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه نوبت دهی اینترنتی به نشانی: my.adliran.ir با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و معاونین وی ملاقات کنند و از نزدیک، مطالبات و مشکلات خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *