رئیس جدید دادگستری محمدیه منصوب شد

12:11 - 03 مهر 1402
کد خبر: ۴۷۳۵۹۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس جدید دادگستری محمدیه منصوب شد
با حضور جمعی از مسئولان قضایی استان قزوین فتح اله علی محمدی به عنوان رئیس جدید دادگستری محمدیه منصوب شد.

خبرگزاری میزان - علی شعبانی در مراسمی که با حضور مسئولان قضایی برگزار شد، اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم وظیفه مسئولان است و باید با وحدت و همکاری برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ضمن تقدیر از خدمات رئیس سابق دادگستری بخش محمدیه گفت: با توجه به اینکه بخش محمدیه به دلیل قرار گرفتن شهرک مهرگان میزبان جمعیت زیادی از مردم است در تلاش هستیم کمبود نیروی انسانی را با ایجاد شعب جدید رفع کنیم تا با افزایش نیرو ضمن کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها کیفیت را نیز افزایش دهیم.

در ادامه حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب مرکز قزوین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس افزود: با توجه اصلاحیه قانون انتخابات دادستان مرکز استان در حوزه انتخابیه موظف است به منظور پیشگیری از وقوع جرم، ضمن هماهنگی با ناظرین شورای نگهبان و هیات اجرایی اقدامات لازم را در این زمینه اجرا کند.

وی ادامه داد: به همین منظور به نامزد‌های انتخاباتی توصیه می‌شود تا با احترام به قانون برنامه‌های خود را پیش ببرند و به رئیس کل دادگستری بخش محمدیه هم توصیه کرد برای تحقق حقوق عامه تلاش کند.


در پایان این مراسم از خدمات اسماعیل امینی رئیس سابق دادگستری محمدیه تقدیر و فتح اله علی محمدی نیز به عنوان رئیس جدید دادگستری محمدیه منصوب شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *