رئیس کل دادگستری کردستان: سند تحول قضایی و فرامین رهبر انقلاب در تدوین برنامه عملیاتی سالانه لحاظ شده است

23:33 - 09 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۲۲۹۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری کردستان: سند تحول قضایی و فرامین رهبر انقلاب در تدوین برنامه عملیاتی سالانه لحاظ شده است
رئیس کل دادگستری استان کردستان، گفت: سند تحول قضایی و فرامین رهبر انقلاب به عنوان اسناد بالادستی در تدوین برنامه عملیاتی سالانه لحاظ شده است.

خبرگزاری میزان - روز پنج‌شنبه و با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، معاون مالی و پشتیبانی دادگستری استان، فرماندار و امام جمعه شهر کامیاران، فرماندهان نظامی و انتظامی این شهرستان، رئیس جدید دادگستری کامیاران معرفی شد. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین، گفت: همایش جهانی تمدن ساز اربعین هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار می‌شود و امسال مردم استان کردستان برای دومین سال میزبان زوار سید و سالار شهیدان هستند. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب همواره بر هدفمند و برنامه محور بودن اقدامات دستگاه قضایی تاکید داشته و در چند سال اخیر این موضوع نصب العین روسای قوه قضاییه و بدنه این دستگاه قرار گرفته است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، افزود: سند تحول قضایی و فرامین رهبر انقلاب به عنوان اسناد بالادستی در تدوین برنامه عملیاتی سالانه لحاظ شده است. 

وی به تعریف شاخص‌های هدفمندی و برنامه محور بودن در دستگاه قضایی اشاره و بیان کرد: شناخت وظایف، برطرف کردن موانع موجود و لزوم شناخت مسیر در جهت اجرا و تحقق عدالت و رضایتمندی مردم از جمله این موارد هستند. 

رئیس دستگاه قضایی استان خاطرنشان کرد: یکی از موارد مهم سند تحول قضایی دسترسی آسان مردم به مسئولین قضایی است که خوشبختانه این موضوع در دادگستری استان کاملا محقق شده و مردم می‌توانند به آسانی مشکلات خود را با مدیران دادگستری استان در میان بگذارند. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به موضوع تامین امنیت در استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته دشمنان با برنامه‌ریزی جامع و کامل وارد میدان مبارزه با نظام جمهوری اسلامی شد و خوشبختانه مردم با همبستگی و حفظ هویت اسلامی، دینی و ملی، دشمنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشتند. 

رئیس کل دادگستری استان در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم توجه به معیشت کارکنان دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: با توجه به حساسیت بالای کار دستگاه قضایی از این جهت که حافظ جان، مال و ناموس مردم است، می‌طلبد تا وضعیت معیشتی کارکنان این دستگاه ارتقا یابد. 

در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات حسین محسنلو، منصور مهدوی به عنوان رئیس جدید دادگستری کامیاران معرفی شد و حکم انتصاب خود را از رییس کل دادگستری استان دریافت کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *