ادای احترام وزیر اقتصاد و هیات همراه به مقام شامخ شهیدان گمنام شهر خرم‌آباد

9:53 - 04 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۱۱۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ادای احترام وزیر اقتصاد و هیات همراه به مقام شامخ شهیدان گمنام شهر خرم‌آباد
وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته دولت صبح امروز به منظور افتتاح چندین پروژه مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف وارد شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش شادا، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به مناسبت هفته دولت، صبح امروز به منظور افتتاح چندین پروژه مهم اقتصادی در حوزه‌های مختلف وارد شهر خرم‌آباد مرکز استان لرستان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

خاندوزی در بدو ورود به شهر خرم‌آباد، با حضور در گلزار شهدای خرم‌آباد به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

بازدید از پتروشیمی خرم‌آباد، افتتاح چند طرح اقتصادی در حوزه‌های مختلف و همچنین حضور در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی این استان و شرکت در شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاددر استان لرستان و نیز حضور در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های وزیر اقتصاد در سفر یکروزه به استان لرستان است.

گفتنی است، در این سفر، استاندار لرستان، نمایندگان شهرستان‌های لرستان در مجلس شورای اسلامی، دکتر سلمانی معاون‌توسعه مدیریت و منابع و سرپرست معاونت حقوقی و مجلس، عابدین نژاد مدیرکل دفتر استانها، مومنی مشاور وزیر اقتصاد، خدابنده معاون مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد، محمدی مدیرکل امور اقتصادی ودارایی و جمعی از مدیران اقتصادی استان لرستان، وزیر اقتصاد را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *