دادستان قزوین دستور پرداخت کامل دیون شرکت‌های خودرویی به سرمایه گذاران را صادر کرد

13:23 - 03 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۵۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
دادستان قزوین دستور پرداخت کامل دیون شرکت‌های خودرویی به سرمایه گذاران را صادر کرد
دادستان قزوین گفت: تمامی شرکت‌های سرمایه گذاری باید برابر با زمانبندی اعلام شده توسط کارگروه شرکت‌های خودرویی نسبت به پرداخت کامل دیون خود به سرمایه گذاران اقدام کنند.

حسین رجبی اظهارکرد: یک سال تلاش و مجاهدت تمامی همکارانی که برای اعتلای دستگاه عدلیه صبح و شب نمی‌شناسند و با تمام سختی‌ها و فشار فعالیت می‌کنند به پایان رسید.

وی افزود: تلاش دادستانی استان قزوین در افزایش رضایت صاحبان اصلی انقلاب یعنی مردم شریف و مراجعان محترم به مجموعه است که قطعاً رضایت خداوند متعال در رضایت کسانی است که ملجأ و پناهگاهی بجز دستگاه عدلیه نداشته و برای احیای حقوق خود به ما مراجعه کرده اند.

مسئولان دستگاه قضا پای درد دل مردم/ دادستان قزوین دستور پرداخت کامل دیون شرکت‌های خودرویی به سرمایه گذاران را صادر کرد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با اشاره به طرح مسائل، مشکلات حقوقی و قضایی مردم با مسئولان قضایی استان و ارائه مشاوره و صدور دستورات لازم جهت رسیدگی به مشکلات آنان در بر پایی میزخدمت نماز جمعه قزوین. بیان کرد: در حاشیه این ملاقات مردمی، با جمعی از سرمایه گذاران در حوزه شرکت‌های خودرویی نیز در شبستان امیرالمؤمنین دیدار و گفتگو کردیم.

رجبی افزود: در این دیدار اعلام شد تا تمامی شرکت‌های سرمایه گذاری باید برابر با زمانبندی اعلام شده توسط کارگروه شرکت‌های خودرویی نسبت به پرداخت دیون خویش به سرمایه گذاران بدون کم و کاست اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین از تشکیل نخستین نشست بررسی وضعیت ساختمان‌های ناایمن با موضوع یکی از تعاونی‌های استان و با حضور کارشناسان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی مرتبط با موضوع تعاونی مسکن خبر داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی اقدامات

ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
0
0
کوتاهی شهرداری فرمانداری استانداری دادستاتی فرماندهی انتظامی استان قزوین باعث شد شرکتهای هرمی خودرویی ۱۲ سال مردم را غارت کنند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *