رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگاه قضایی استان سمنان شنیدن مطالب مردم و پیگیری درخواست‌های آنان را تکلیف خود می‌داند

18:47 - 02 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۴۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دستگاه قضایی استان سمنان شنیدن مطالب مردم و پیگیری درخواست‌های آنان را تکلیف خود می‌داند
رئیس کل دادگستری سمنان گفت: دستگاه قضایی استان سمنان استماع مطالب مردم و پیگیری درخواست‌های آنان را تکلیف خود می‌داند و همچنین امروز پس از پایان آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در تمامی حوزه‌های قضایی استان سمنان میز‌های خدمت توسط مسئولان قضایی و سازمان‌های تابعه انجام شده است.

خبرگزاری میزان_ محمد جعفر عبدالهی همزمان با ایام هفته قوه قضائیه پس از پایان خطبه‌های نماز جمعه سمنان به همراه شورای قضایی استان بی واسطه مستمع مطالب جمع کثیری از شهروندان بودند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در تشریح این خبر گفت: دستگاه قضایی استان سمنان استماع مطالب مردم و پیگیری درخواست‌های آنان را تکلیف خود می‌داند و همچنین امروز پس از پایان آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در تمامی حوزه‌های قضایی استان سمنان میز‌های خدمت توسط مسئولان قضایی و سازمان‌های تابعه انجام شده است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی مدون، قصد داریم به بهترین شکل ممکن، مراجعین در عین تکریم و عزت به بیان مطالب خویش پرداخته و پیگیری و حل و فصل قانونی درخواست‌های آنان حاصل شود.

عبدالهی گفت: با تحول در برگزاری میز خدمت در دستگاه قضایی استان از ابتدای سال گذشته تا پایان سه ماهه‌ی سال جاری تعداد ۴۵ مورد میز خدمت در سراسر استان سمنان به همت مسئولان قضایی برگزار و مصمم به استمرار آن هستیم.

 رئیس کل دادگستری استان سمنان  به نتایج حاصل از مراجعات شهروندان اشاره و افزود: با تهیه و ابلاغ شیوه نامه برگزاری میز‌های خدمت به سراسر استان سمنان، مسئولان دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه موظف هستند به دقت مستمع مطالب مراجعین بوده و ارشاد و پیگیری‌های قانونی لازم صورت پذیرفته و چنانچه نیاز به بررسی بعدی داشت در کمترین زمان ممکن به مراجعه کننده اطلاع رسانی شود.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری سمنان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *