رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خراسان جنوبی

18:51 - 27 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۳۴۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خراسان جنوبی
مراسم تکریم و معارفه مدیران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خراسان جنوبی با حضور رئیس کل، قضات، کارکنان و اعضای جامعه اطلاعاتی این استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان_ آئین تکریم و معارفه مدیران حفاظت و اطلاعات دادگستری استان خراسان جنوبی روز پنجشنبه ۲۵ خرداد با حضور معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس کل، قضات، کارکنان و اعضای جامعه اطلاعاتی این استان برگزار شد، معاون مرکز حفاظت قوه قضائیه با تشریح نقش و جایگاه قوه قضاییه و دادگستری در تحقق عدالت و اجرای احکام و حدود الهی گفت: دستگاه قضا در همه کشور‌ها و در تمام اعصار و دوران‌ها از اهمیت بالایی برخوردار و جایگاه آن منحصر به فرد است. در کشور ما نیز به دلیل سفارشاتی که دین مبین اسلام نسبت به رفتار قاضی و شاخصه‌های قضاوت دارد باید همیشه مراقب رفتار و گفتار و خطراتی که در این مسیر وجود دارد باشیم.

وی با اشاره به شعار سال خاطر نشان کرد: نامگذاری امسال و سال‌های اخیر با محوریت موضوعات اقتصادی توسط مقام معظم رهبری حاکی از آن است که بهبود شرایط اقتصادی از دغدغه‌های معظم له و بسیار حائز اهمیت است؛ لذا دستگاه قضایی بعنوان بازوی توامند حاکمیت می‌تواند در تحقق این شعار با حمایت قانونی از تولیدکنندگان و قطع دست مفسدان و مخلان اقتصادی پیشگام باشد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه ویژگی بارز و ممتاز کشور ما داشتن امنیت پایدار بویژه در منطقه حساس خاورمیانه است که همیشه مورد طمع دشمنان بوده افزود: قضات درتثبیت این امنیت بسیار اثر گذار هستند، چرا که ماحصل زحمات شبانه روزی و صادقانه نیرو‌های امنیتی در تصمیمات و آراء متقن و قانونی آنان متجلی می‌شود.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *