«حمل و نقل عمومی» مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲

12:24 - 16 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۱۶۵
«حمل و نقل عمومی» مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲
مدیرکل حوزه شهردار تهران تأکید بر آنکه مهم‌ترین اولویت سال‌جاری مدیریت شهری، موضوع «حمل‌ونقل عمومی» است؛ اضافه کرد: بودجه ویژه نیز برای این کلان پروژه دیده شده و مورد اجماع همه مسؤلان و دغدغه‌مندان است، با توان و پیگیری معاون حمل و نقل این مهم محقق شود.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، جلسه بررسی پروژه‌های توسعه و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری صبح امروز (شنبه ۱۶ اردیبهشت) در محل معاونت حمل‌ونقل و ترافیک برگزار شد.

در این نشست که به مدیریت محمدعلی‌نژاد مدیرکل حوزه شهردار تهران برگزار می‌شد، معاونین حمل‌ونقل و برنامه‌ریزی شهرداری تهران نیز به همراه جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمان‌های مرتبط با موضوع حضور داشتند.

مدیرکل حوزه شهردار تهران در ابتدای این نشست با بیان آنکه جلسات ویژه برای پیگیری پروژه‌های شهرداری تهران به صورت مستمر برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف، بررسی زمان‌بندی اجرای پروژه‌های شهری است. برای آنکه زمان عرضه خدمات به شهروندان و بهره‌برداری مردم دچار تأخیر نشود، جلسه امروز نیز برای پیگیری ویژه پروژه‌های مهم حمل‌ونقل عمومی است.

وی با تأکید بر آنکه مهم‌ترین اولویت سال‌جاری مدیریت شهری، موضوع «حمل‌ونقل عمومی» است؛ اضافه کرد: بودجه ویژه نیز برای این کلان پروژه دیده شده و مورد اجماع همه مسؤلان و دغدغه‌مندان است. تصور می‌کنیم با توان و پیگیری معاون حمل و نقل این مهم محقق شود.

محمدعلی‌نژاد ادامه داد: امیدواریم در سال‌جاری نیز بتوانیم با تحقق منابع مالی بالاتر از سقف اول مصوب شورای شهر، بتوانیم نسبت به پیش‌برد هر چه بیشتر پروژه‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل حوزه شهردار تهران با یادآوری آنکه باید تا ابتدای مهرماه بخشی از تلاش‌ها برای ارتقای حمل‌ونقل عمومی نمود پیدا کند، ادامه داد: برای آنکه بخشی از ترافیک ابتدای مهرماه به مناسبت سال تحصیلی جدید مدیریت شود، باید هر چه بیشتر تلاش کرد.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از برنامه‌ها تشدید نظارت‌ها بر خطوط بی‌آرتی برای جلوگیری از تردد رانندگان متخلف و اختصاص فضای بیشتر به حمل‌ونقل عمومی است.

محمدعلی‌نژاد در ادامه با اشاره به راه‌اندازی نرم‌افزار «کیف پول شهروندی» در آینده نزدیک، گفت: شهروندان خیلی راحت با استفاده از این امکان می‌توانند نسبت به خرید بلیت مترو، اتوبوس، تاکسی و دیگر امکانات شهری استفاده کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها: شهرداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *