پیروزی ناپلئونی استقلال تهران در اهواز/ تیمِ شفر مدعی شد

17:35 - 04 آذر 1397
کد خبر: ۴۷۰۲۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران با برتری شاگردان شفر تمام شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (یکشبه) تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و  استقلال تهران از ساعت ۱۷:۳۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تهران به پایان رسید. با ثبت این نتیجه استقلال تهران 18 امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد و استقلال خوزستان هم 4 امتیازی در قعر جدول باقی ماند.

استقلال خوزستان با ترکیب: فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، سیدساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی (79 - وحید نامداری)، وحید خشتان، ایمان مبعلی (47 - میثم کریمی)، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده و فرید امیری (46 - یونس دلفی) بازی کرد.

استقلال تهران هم با ترکیب:  مهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی (89 - نیومایر)، وریا غفوری، روح الله باقری (80 - طارق همام) و الحاجی گرو به میدان رفت.

نیمه اول

دقیقه 11: روح‌الله باقری فرصت داشت تا دروازه استقلال خوزستان را باز کند اما گروسیان به خوبی این توپ را مهار کرد.

دقیقه 19: روح‌الله باقری نتوانست دروازه خالی استقلال خوزستان را باز کند.

دقیقه 21: فرشید اسماعیلی در دو مرحله می‌توانست دروازه استقلال خوزستان را باز کند اما این بازیکن در گلزنی ناکام بود و ضربه دومش از داخل شش قدم به بیرون رفت.

دقیقه 26: فرشید باقری از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 20(گل): در حالی که گروسیان از محوطه جریمه بار دفع توپ بیرون آمده بود، روح‌الله باقری زودتر به توپ رسید و بعد از جا گذاشتن دروازه‌بان ضربه‌ای را به سمت دروازه خالی زد که توپ بعد از برخورد به تیر دورازه وارد دروازه استقلال خوزستان شد.

دقیقه 36: به علت بارش شدید باران در اهواز، داور بازی را متوقف کرد. این تصمیم با اعتراض شدید شفر همراه بود. بعد از چند دقیقه دوباره بازی از سر گرفته شد.

نیمه دوم

دقیقه 55: شاه‌مکوند از داور اخطار گرفت.

دقیقه 57: فرشید اسماعیلی هم از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 58: فرشاد محمدی‌مهر دیگر اخطاری این بازی بود.

دقیقه 63: وریا غفوری ضربه‌ای را به سمت دروازه استقلال خوزستان زد که گروسیان توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 88: فرزین گروسیان ضربه دیدنی باقری را به کرنر فرستاد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *