رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شعب پیش از سال ۹۰ صادر شد/شعب ۴ و ۲۱ در حال خدمات رسانی به شهروندان اند

15:36 - 21 آبان 1397
کد خبر: ۴۶۷۰۳۷
رییس اداره اجرای احکام شهرداری منطقه ۱۲ با بیان اینکه رای شعب ۴، ۲۱ و ۲۳ مبنی بر پلمپ پیش از سال ۹۰ صادر شده است، گفت: آخرین اخطار در تاریخ ۷ مرداد سال ۹۷ به هر سه شعبه ابلاغ شد.

رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شعب پیش از سال ۹۰ صادر شد/شعب ۴ و ۲۱ در حال خدمات رسانی به شهروندان اند

به گزارش گروه جامعه در پی انتشار خبری مبنی بر قراردادن بلوک‌های نیوجرسی مقابل شعبه‌های ۴، ۲۱ و ۲۳ تامین اجتماعی واقع در منطقه ۱۲ شهرداری تهران محمد رضا وحیدی اظهار کرد: این شعب به دلیل تغییر کاربری از مسکونی به تجاری دارای رای ماده ۱۰۰ هستند و به دلیل عدم پیگیری از سوی مسئولان این شعب، شب گذشته شهرداری تهران نسبت به پلمب این اماکن اقدام کرده است..

وی با بیان اینکه رای این شعب پیش از سال ۹۰ صادر شد، عنوان کرد: در سال‌های گذشته بار‌ها در راستای رسیدگی به این پرونده‌ها و اجرای احکام اقدام کتبی شده است و آخرین اخطار در تاریخ ۷ مرداد سال ۹۷ به هرسه شعبه ارسال شد.

رییس اداره اجرای احکام شهرداری منطقه ۱۲ در خصوص اظهار بی اطلاعی رییس شعبه ۲۳ برای پلمپ این شعبه گفت: رای این شعبه که در خیابان «سرهنگ سخایی» واقع شده است در سال ۸۹ صادر شد. بر اساس قانون، هر یک از آرا تا ۱۰ روز قابل اعتراض هستند و پس از آن باید اجرا شوند.

وحیدی ادامه داد: رای شعبه ۲۱ واقع در خیابان ۱۵ خرداد غربی، چهارراه گلوبندک در سال ۸۱ و همچنین رای شعبه ۴ در خیابان مازنداران در سال ۸۸ ابلاغ شد. البته، در سال‌های گذشته شهرداری به دلیل خدمات رسانی این اماکن به شهروندان بیشترین همراهی را با این شعب داشته، اما شعب مذکور در طول این سال‌ها پرونده هایشان را پیگیری نکردند که در نهایت منجر به پلمپ شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون شعب ۴ و ۲۱ در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند، گفت: به دلیل مراجعات بسیار مردم با هماهنگی‌های انجام شده مسیری برای تردد ایجاد شده است و این دو شعبه در حال حاضر فعال اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *