دو کشته و یک مصدوم بر اثر وقوع رعد و برق و سیلاب در مازندران

18:41 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۷۰۲
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع رعد و برق، طوفان همراه با بارش سیل آسا در استان از عصر روز گذشته خبر داد و گفت :در این حادثه دو کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

کشته و یک مصدوم بر اثر وقوع رعد و برق و سیلاب در مازندران

به گزارش خبرنگار گروه جامعه سرهنگ "عبدالله حسن زاده" اظهار داشت: با ورود سامانه بارشی سرد از غرب استان از عصر روز گذشته با توجه به هشدار‌های مدیریت بحران، شاهد وقوع رعد وبرق و طوفان شدید به همراه بارش سیل آسا در اغلب شهرستان‌های استان هستیم.

وی افزود: برابر گزارش‌های واصله از روز گذشته تاکنون یک نفر از شهروندان در شهرستان "ساری" به علت برخورد صاعقه جان خود را از دست داد و یک نفر نیز در شهرستان "فریدونکنار" دچار مصدومیت شدید شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: همچنین به علت بارش سنگین باران و وقوع سیلاب در شهرستان چالوس، راننده یک دستگاه خودرو سواری تاکسی نیز به علت سقوط به داخل زیر گذر پر از آب جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به قطع برق در برخی از نقاط شهری و روستایی استان از شب گذشته از رفع قطعی برق با تلاش ماموران شرکت برق خبر داد و افزود: برابر اعلام ستاد مدیریت بحران استان، مدارس شهرستان‌های غرب استان نیز به علت شدت بارش‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی در نوبت صبح تعطیل شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران اظهار داشت: پل قدیمی جاده هتل رامسر نیز بر اثر بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه "صفارود" فرو ریخت.

وی با اشاره به طغیان رودخانه در منطقه "گالش محله" شهرستان رامسر از تخریب کامل سه منزل در این روستا خبر داد و افزود: در همین خصوص در منطقه "عباسا" شهرستان نور نیز به علت طغیان رودخانه ۸ تا ۱۰ باب منزل دچار آب گرفتگی شد.

سرهنگ حسن زاده با اشاره به احتمال ریزش سنگ و رانش زمین در زمان بارندگی در محور‌های کوهستانی استان به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد: از تردد‌های غیرضروری در محور‌های کوهستانی مازندران پرهیز کنند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به آمادگی کامل پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت در مناطق دچار بحران از امداد و کمک رسانی پلیس به سیل زدگان در این مناطق خبر داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *