رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

من هم شنیده‌ام که برای برکناری من به کنفدراسیون والیبال آسیا نامه داده‌اند/ هیچ خطر تعلیقی، والیبال ایران را تهدید نمی‌کند

9:49 - 09 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۶۳۶۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
دبیر اسبق فدراسیون والیبال گفت: من هم شنیده‌ام که فدراسیون والیبال برای برکناری من نامه داده است اما حضورم در کنفدراسیون والیبال آسیا تا سال 2020 قطعی است.

محمود افشاردوست در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص این که گفته می‌شود فدراسیون والیبال نامه‌ای برای برکناری وی از کمیته مربیان کنفدراسیون والیبال آسیا به این کنفدراسیون ارسال کرده، اظهار داشت: من هم شنیده‌ام که فدراسیون والیبال برای برکناری من نامه داده است اما حضورم در کنفدراسیون والیبال آسیا تا سال 2020 قطعی است و با نامه‌نگاری نمی‌شود من را کنار بگذارند. البته من این نامه را ندیده‌ام.

وی ادامه داد: انتخاب من به عنوان عضو کمیته مربیان بر اساس عملکردم در چند سال گذشته بوده و رای 61 کشور پشت این انتخاب است. درست است که فدراسیون والیبال من را برای شرکت در انتخابات کنفدراسیون معرفی کرد اما در دور بعد هم کنفدراسیون می‌تواند بر اساس اختیاراتی که دارد افراد را برای شرکت در کمیته‌های مختلف خود معرفی کند.

دبیر اسبق فدراسیون والیبال در مورد این که ضیایی عنوان کرده اگر برکنار شود فدراسیون والیبال تعلیق خواهد شد، تصریح کرد: در تعلیق فدراسیون‌ها، دخالت دولت‌ها نقش اصلی را بازی می‌کند اما قوانین داخلی که باید در همه حوزه‌ها اجرا شود هیچ خطر تعلیقی را برای والیبال ایران ایجاد نخواهد کرد.

افشاردوست در پایان در مورد این که گفته می‌شود از داخل کشور به فدراسیون جهانی والیبال اطلاعاتی داده شده، خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق رخ داده باشد کار اشتباهی بوده است. ما نباید پای خارجی‌ها را به موضوعات داخلی باز کنیم چون خارجی‌ها دلشان به حال ما نمی‌سوزد و آنها به تضعیف والیبال ایران بی‌علاقه نیستند. تغییر قوانین یک موضوع داخلی است و اطلاع دادن به فدراسیون جهانی صورت خوشی ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *