از طعنه به یک رسانه داخلی تا حمایت از ملی‌پوشان/ کی‌روش: بازیکنان تیم ملی دشمنان ما نیستند + ویدئو

12:05 - 02 آذر 1401
کد خبر: ۴۵۲۵۵۷۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌خواهم این ایده و نظریه که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند را تخریب کنم.

خبرگزاری میزان - کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز(چهارشنبه) پیش از دیدار دوم دور گروهی جام جهانی 2022 مقابل ولز صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

 *در درجه اول به خاطر حمایت‌های شما تشکر می کنم. هیچ وقت علاقه نداریم داخل زمین باشیم ولی نتوانیم برای هواداران‌مان افتخار کسب کنیم.

*نتیجه‌ای که به دست آمد مطمئنا باعث یادگیری ما مقابل تیمی که در حال حاضر یکی از کاندیداهای قهرمانی این جام است، می‌شود. با رفتار و روند مناسب روحی و ذهنی باید درون زمین فقط خودمان باشیم.

همانطور که دیروز گفتم، بازیکنان در تیم ملی دشمنان ما نیستند. برای کسانی که می‌خواهند بازیکنان را تبدیل به دشمنان کشور کنند، می‌خواهم تبریک بگویم به خاطر اینکه کارشان را درست انجام دادند.

*مطمئنم اکثر مردم می‌دانند این بازیکنان در سال‌های طولانی باعث شادی و افتخار آن‌ها شدند. می‌خواهم این ایده و نظریه که بازیکنان تیم ملی دشمنان ما هستند را تخریب کنم و مقابل آن بجنگم. دشمنان ما کسانی هستند که تلاش کردند تمرکز ما را به هم بزنند؛ کسانی که فکر می‌کنند بازی در جام جهانی مقابل تیم‌هایی مثل انگلیس یا پرتغال مثل بازی پلی استیشن است ولی این مسئولیت بزرگی بر روی دوش ما است.

*نمی‌توانم صحبت‌هایم را تمام کنم بدون اینکه به یک رسانه تبریک بگویم. شما کارتان را خوب انجام دادید چون ترکیب را ساعت‌ها قبل از بازی، صبح اول وقت اعلام کردید. این به ما نشان می‌دهد یک نفر در تیم حضور دارد که با شما صحبت کرده است. همه رسانه‌های ایرانی اینجا هستند ولی شما این کار را انجام دادید. شما یک قهرمان بزرگ هستید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *