پرداختن به قانون کار در سینمای هالیوود/کودکان چه سهمی در سینما دارند

14:00 - 22 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۱۶۹۱
فیلم سینمایی "قانون کودکان" به کارگردافیلم سینمایی "قانون کودکان" به نویسندگی یان مک ایون و کارگردانی "ریچارد آیر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.نی "ریچارد آیر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "قانون کودکان" به نویسندگی یان مک ایون و کارگردانی "ریچارد آیر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از امروز آغاز خواهد کرد.

این فیلم بیست و یکمین تلاش آیر در مقام کارگردان است. وی به تازگی فیلم تلویزیونی تحسین شده "شاه لیر" را با حضور بی نظیر "آنتونی هاپکینز" در نقش شاه لیر پشت سر گذاشته است.

پرداختن به قانون کار در سینمای هالیوود/کودکان چه سهمی در سینما دارند////////////پنجشنبه

خلاصه داستان یک قاضی که زندگی مشترکش در حال فروپاشی است، باید یک پسر نوجوان را مجبور به انجام کاری کند که این کار ماجراهای عجیبی را برای خانواده و شخص قاضی به همراه خود دارد.

ما تامپسون" بازیگر نقش اول زن این فیلم را ایفا می کند. وی سابقه همکاری طولانی مدتی را با ریچارد آیر داشته که آخرین آنها به بازی تامپسون در فیلم تلویزیونی شاه لیر بر می گردد. وی در این فیلم نقش دختر بزرگ شاه لیر را بازی می کند.

پرداختن به قانون کار در سینمای هالیوود/کودکان چه سهمی در سینما دارند////////////پنجشنبه

علاوه بر اما تامپسون بازیگرانی همچون استنلی توچی، فیون وایتهد، روزی کاوالیرو، بن چاپلین، هانی هولمز، جیسون واتکینز، نیکی آموکا، رابرت وانستیت، تونی برد، نیکولاس جونز، الین ولش و توبی کستی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

 


برچسب ها: آنتونی هاپکینز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *