دماسنج شاخص ۲۴۲ واحد بالا رفت/ جذابیت پتروشیمی‌ها برای سرمایه‌گذاران+نمودار

9:22 - 16 شهريور 1397
کد خبر: ۴۵۰۰۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در معاملات اولین هفته شهریور ماه با رشد ۲۴۲ واحدی در پنج روز کاری به کانال ۱۳۷ هزار و ۷۱۴ واحدی رسید.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، روزها و هفته‌های اخیر شاهد فرازوفرودهای زیادی در قیمت سهم‌هایی بودیم که شرکت مربوطه آنها واردات محور بود، قیمت دلار در این روزها در فراز و فرود قیمت سهم‌ها بسیار تاثیرگذار است و باعث شده یک روز شاهد کانال‌شکنی‌های پی در پی باشیم و روزهای دیگر با کاهش دماسنج بازار سرمایه روبه‌رو شویم.  

در این میان شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در دهمین روز شهریور ماه با روند منفی ۱۳۶۲ واحدی معاملات خود را آغاز کرد و در کانال ۱۳۶ هزار و ۱۰۹ واحدی متوقف شد.

به علاوه در یازدهمین روز از شهریور با اُفت ۲۴۳۳ واحدی به پله ۱۳۳ هزار و ۶۷۶ واحدی سقوط کرد که این رقم کمترین میزان طی هفته گذشته به ثبت رسیده است.

این در حالی است که در روز دوشنبه، داوزدهمین روز شهریور ماه شاخص با رشد ۱۵۸۰ واحدی به ارتفاع ۱۳۵ هزار و ۲۵۶ واحدی صعود کرد.

شاخص بورس در سیزدهمین روز شهریور ماه با روند صعودی ۲۷۲۵ واحد به پله ۱۳۷ هزار و ۹۸۳ واحدی رسید و در نهایت در روز چهارشنبه با روند منفی ۲۶۹ واحدی در پله ۱۳۷  هزار و ۷۱۴ واحدی متوقف شد.

بر این اساس روند صعودی شاخص و توقف در نیمه کانال ۱۳۷ هزار واحدی در هفته گذشته حاکی از رشد ۲۴۲ واحدی شاخص و تاثیرگذارترین نمادهای پتروشیمی و آی‌تی بوده است.
 
+نمودار
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *