رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام زمان و مکان برگزاری مسابقات هندبال انتخابی المپیک و ساحلی آسیا

14:37 - 25 مهر 1401
کد خبر: ۴۴۷۸۳۱۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا مشخص شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، کنفدراسیون هندبال آسیا زمان برگزاری مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس را اعلام کرد و بر همین اساس مسابقات انتخابی المپیک مردان و زنان تابستان و پاییز سال آینده برگزار خواهد شد.

بر اساس زمان‌بندی اعلام شده مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ مردان آسیا در تاریخ ۲۰ تا ۳۰ اکتبر ۲۰۲۳ (۲۸ مهر لغایت ۸ آبان ۱۴۰۲) و مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ زنان آسیا در تاریخ ۲۶ آگوست لغایت ۴ سپتامبر ۲۰۲۳ (۴ لغایت ۱۳ شهریور ۱۴۰۲) برگزار می‌شود.

بر همین اساس هم در بخش مردان و هم در بخش زنان قهرمان رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳، قهرمان مسابقات قاره‌ای در آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا و میزبان المپیک (فرانسه) شش سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ را کسب خواهند کرد و شش سهمیه دیگر در سه رویداد انتخابی مشخص خواهد شد.

بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ لغایت ۲۱ مرداد) برگزار خواهد شد و بر اساس زمان‌بندی انجام شده هندبال نخستین رشته‌ای است که مسابقات آن در این رویداد برگزار می‌شود.

همچنین بر اساس اعلام فدراسیون هندبال آسیا (AHF) اندونزی میزبان نهمین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا خواهد بود.

این رقابت‌ها از ۱۹ لغایت ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱ به میزبانی بالی اندونزی برگزار می‌شود.

دو تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ راه پیدا می‌کنند.

تیم ملی هندبال ساحلی ایران مدافع عنوان قهرمانی آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *