رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمایش تحسین برانگیز از هواداران فوتبال/ حضور بانوان در استادیوم با نظم و آرامش

8:45 - 25 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۴۰۵۲۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حضور بانوان در بازی‌های لیگ برتر که با نظم آرامش همراه بوده این امید را ایجاد کرده است که بتوان به ادامه این روند امیدوار بود.

خبرگزاری میزان - فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران چهره‌ای متفاوت نسبت به تمام سال‌هایی که مسابقات فوتبال در کشور برگزار شده، دارد. در این فصل از لیگ برتر، اتفاقی مثبت و زیبا افتاد و آن حضور بانوان علاقه‌مند به فوتبال در استادیوم بود؛ اتفاقی که تاکنون به صورت رسمی در هیچکدام از بازی‌های لیگ برتر نیفتاده بود و همواره بحث‌ها و حواشی زیادی پیرامون آن وجود داشت، اما با اتفاقاتی که افتاد سرانجام مجوز حضور نیمی از جمعیت کشور به استادیوم ها صادر شد.

شروع این اتفاق به بازی استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر (۳ شهریور ۱۴۰۱) در ورزشگاه آزادی برمی‌گردد. جایی که بانوان هوادار این تیم بصورت رسمی و قانونی وارد ورزشگاه شده و به تشویق تیم محبوبشان پرداختند. همچنین در بازی مقابل پیکان و نساجی هم این اتفاق برای بانوان آبی تکرار شد و آنها در کمال نظم و آرامش و دوشادوش آقایان از زیبایی‌های فوتبال لذت برده و تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

در دیدار استقلال و نساجی، بانوان هوادار تیم نساجی هم در ورزشگاه آزادی حضور یافتند و از تیم خود حمایت کردند. ضمناً بانوان پرسپولیسی هم این فرصت را داشتند تا در هفته چهارم مقابل صنعت نفت آبادان از نزدیک شاهد پیروزی ارزشمند تیمشان باشند. با ارزیابی کلی از حضور بانوان در ۴ مسابقه‌‌ی ذکر شده، می‌توان گفت هیچ مشکل خاصی در این بازی‌ها دیده نشده و امید می‌رود این روند منظم و مثبت ادامه دار بوده و باعث سالم‌تر شدن فضای هواداری در ورزشگاه‌ها شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: لیگ برتر بانوان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *