رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل گمرک:١٨٠ هزار واحد سرم موجود در انبارهای فرودگاه امام (ره) ترخیص شد

13:20 - 05 شهريور 1401
کد خبر: ۴۴۱۷۶۳۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس کل گمرک ایران گفت: 180 هزار سرم بلاتکلیف موجود در انبارهای عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) ترخیص شده است.

خبرگزاری میزان - علی رضا مقدسی در پاسخ به سوال خبرنگار میزان مبنی بر دستور دادستان تهران در زمینه ترخیص 48 ساعته ١٨٠ هزار واحد سرم از انبارهای عمومی فرودگاه امام (ره) گفت: روز پنج شنبه بازدیدی از سوی دادستان محترم تهران از گمرک تهران صورت گرفت و در پی آن از انبارهای کالا و انبارهای قضایی به همراه سایر دستگاه های متولی بازدید کردند؛ در این بازدید ماندگاری کالاها در پی بازدید مورد بررسی قرار گرفت و تمام اطلاعات بر این بود که گمرک همه کالا هایی که مشمول مقررات متروکه قرار می گیرد را به سازمان متولی خود اعلام کرده است و کالای بلاتکلیفی در این زمینه وجود نداشته است.

وی در ادامه افزود: تمام 180 هزار واحد سرم مورد اشاره در بازدید دادستان تهران از انبارهای عمومی فرودگاه امام (ره) ترخیص شده است.

رئیس کل گمرک ایران گفت: در زمینه سرم ها بحث مجوزهای بهداشت وجود دارد که به محض صدور مجوزها ترخیص انجام می شود و باتوجه به اینکه سرم ها فاسد شدنی است و طبق قانون باید ۶۵ درصد از زمان مهلت مقرر از تاریخ انقضای سرم ها وجود داشته باشد که برای سرم های سنواتی قبلی این مورد وجود نداشت و نهایتا سرم های مربوط به سنوات گذشته معدوم شد.

به گزارش میزان روز پنج شنبه علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران به همراه معاونان و رئیس سازمان اموال تملیکی و جمعی از مدیران سازمان اموال تملیکی و گمرکات کشور و سازمان غذا و دارو و ستاد اجرایی و انبارهای عمومی کشور با حضور در اداره‌کل گمرک استان تهران از انبارها، سوله‌ها، پارکینگ خودرویی و دیگر بخش‌های آن بازدید کرد.

دادستان تهران با استماع مشکل ترخیص ۱۸۰ هزار واحد سرم موجود در انبار عمومی فرودگاه امام(ره) دستور لازم برای ترخیص ظرف ۴۸ساعت با نظارت سازمان غذا ودارو و با اولویت رفع نیاز مراکز درمانی در کشور را صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *