رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار ایلام :مسیر ایلام_ مهران تا اربعین چهارخطه می شود/ ایجاد ۲۰ هزار متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران

23:53 - 27 مرداد 1401
کد خبر: ۴۴۰۵۷۸۰
استاندار ایلام گفت: مسیر ایلام_ مهران تا اربعین چهارخطه می شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

خبرگزاری میزان_ حسن بهرام نیا در ارتباط با بخش خبر ۲۱ درباره تمهیدات اندیشیده شده در مرز مهران برای سفر زوار به عتبات عالیات در ایام اربعین، اظهار داشت: مسیر ایام_ مهران تا اربعین چهارخطه می شود، همچنین موارد ایمنی لازم در بین راه از قبیل نصب تابلوهای کامپوزیتی، نصب نیوجرسی ها به مرور در حال ایجاد است تا در ایام اربعین یک مسیر کاملا ایمن در اختیار زائرین قرار گیرد.

ایجاد ۲۰ هزار متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران

وی ادامه داد: همچنین ۲۰ هزار متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران در حال نصب است، ضمن آنکه در طول مسیر نصب ۴۰ سکوی آبخوری و آبسرد کن را برای زائرین تدارک دیده ایم.

استاندار ایلام خاطر نشان کرد: چهار بانده مسیر ایلام_ مهران به موقع و به هنگام زیر بار ترافیک خواهند رفت و عملیات اجرایی آن ها تمام می شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

تامین آب پارکینگ اربعین

بهرام نیا گفت: از دیگر موضوعات حائز اهمیت، تامین آب پایدار برای پایانه برکت بود که به این منظور یک مخزن ۲۷۰۰ متر مکعبی را ایجاد کرده ایم، همچنین به منظور تامین آب پارکینگ اربعین نیز مخزنی با ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب ساخته شده و هم اکنون آماده بهره برداری است.

وی افزود: هر ساله با مشکل افت ولتاژ روبرو بودیم که برای رفع این مشکل نیز ایستگاه برقی به ولتاژ ۳۰ مگاوات مورد بهره برداری قرار گرفته است.

بهرام نیا اظهار داشت: در زمان برگشت زائرین به کشور به واسطه کمبود وسایل نقلیه مشکل تردد خواهیم داشت که اعلام کردیم افرادی که قصد مسافرت به استان ایلام جهت تشرف به عتبات عالیات را دارند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند که به منظور رعایت حال مسافرین پارکینگی با ظرفیت حداقل ۵۰ هزار خودرو تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *