درخشان: 2 دلیل می‌تواند پرسپولیس را از کورس قهرمانی عقب بیندازد/ فدراسیونی که اقتدار نداشته باشد لایق هیچ چیز نیست

0:44 - 08 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۷۵۳۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نقطه قوت پرسپولیس کادرفنی آن است که با حضور بزرگ تر های این تیم میتوانند به خوبی اوضاع تیم را کنترل کنند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره قرعه پرسپولیس در بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: قرعه پرسپولیس خوب است، زیرا اینکه مقابل چه تیمی لیگ را شروع می‌کنیم، مهم است هر چند تیمی که خودش را برای قهرمانی آماده کرده ترتیب حریفان برایش فرقی نمی‌کند و باید از ابتدا با قدرت شروع کند.

وی افزود: کسب امتیازهای ابتدایی برای قهرمانی مهم است حال اینکه مقابل چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم هم می‌تواند در نوع خود مهم باشد، زیرا اگر مقابل تیم‌های ضعیف یا سطح متوسط نتیجه نگیریم از لحاظ روحی و روانی روی عملکرد تیم تأثیر منفی خواهد گذاشت. از نظر من مهم این است که تیم تمرکز خود را بگذارد تا امتیازات لازم را در هفته‌های ابتدایی جمع آوری کنیم.

*باشگاه باید آرامش بازیکنان را حفظ کند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با لغو اردو خارجی پرسپولیس برای آماده سازی پیش فصل تصریح کرد: به نظر می‌آید باشگاه با مشکلات مالی مواجه باشد در غیر اینصورت برگزاری این اردو برای هر تیمی مخصوصاً تیم‌های بزرگ الزامی است، زیرا باعث می‌شود تیم به دور از هرگونه حواشی و با آرامش به تمرینات بپردازد و روند آماده‌سازی تیم را به نحو احسن طی کنند، اما شرایطی ایجاد شده که متاسفانه پرسپولیس نتوانسته به این اردو اضافه شود و همین امر باعث شد تا سرخ پوشان کمی از برنامه عقب بمانند.

درخشان درباره روند یارگیری و عدم جذب مهاجم برای سرخ پوشان عنوان کرد: مدت زیادی است که تیم با مشکل نبود یک مهاجم شش دانگ رو به رو است و اعتقاد دارم هر مهاجمی چه خارجی و چه ایرانی باید با نظر گل محمدی جذب شود، زیرا او به خوبی به این مسائل واقف است و می‌تواند بهترین گزینه را برای تیمش انتخاب کند. دو مورد می‌تواند پرسپولیس را از قهرمانی دور کند اولین موضوع فقدان یک مهاجم تراز اول است، موضوعی که فصل گذشته خیلی از آن ضربه خوردیم و باعث از دست رفتن قهرمانی شد. مورد دوم حواشی موجود در لیگ امسال است. باشگاه باید به خوبی آرامش بازیکنان را حفظ کند و تیم را از هرگونه حواشی دور کند.

*دودستگی در تیم ملی با چنین بازیکنان بزرگی خنده دار است

وی در خصوص مسیر پرسپولیس با توجه به قرعه مشخص شده اظهار کرد: عملکرد تیم در طول فصل نشان می‌دهد چه شرایطی به وجود می‌آید. تیمی که خوب برنامه ریزی کند و موارد فنی را به خوبی در زمین پیاده کند قطعاً می‌تواند فصل را با موفقیت پشت سر بگذارد. نقطه قوت پرسپولیس کادرفنی آن است که با حضور بزرگ‌ترهای این تیم می‌توانند به خوبی اوضاع تیم را کنترل کنند.

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی و دودستگی که در اردو به وجود آمده تصریح کرد: از نظر من بازیکنان تیم ملی از نبوغ بالایی برخوردار هستند و نباید بگذارند به این راحتی تیم وارد حاشیه شود. دودستگی در تیم ملی با وجود چنین بازیکنان بزرگی واقعاً جوک و خنده دار است. تمام اعضا تیم ملی باید با نهایت تلاش تمرکزشان را بگذارند برای جام جهانی، زیرا اگر بخواهند به این دست حواشی بپردازند قطعاً در جام جهانی به مشکلات بزرگی بر خواهیم خورد.

*فدراسیون نباید اجازه دخالت به هیچ شخصی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بدهد

درخشان در پایان در خصوص اتفاقاتی پیرامون عزل اسکوچیچ و انتخاب جایگزین برای او خاطرنشان کرد: این فدراسیون فوتبال است که باید در چنین شرایطی اقتدار خودش را نشان دهد. اگر فدراسیون در تصمیم گیری چنین اتفاقات مهمی اقتدار نداشته باشد قطعاً لیاقت هیچ چیزی را در ادامه مسیر نخواهد داشت. فدراسیون نباید اجازه دخالت به هیچ شخصی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بدهد. امیدوارم همه دست به دست هم بدهند تا جام جهانی را حداقل با شاد کردن دل مردم به پایان برسانیم.

گفت‌وگو از محمد خواجوند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *