اولین رویداد «هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱» آغاز به کار کرد

12:26 - 02 مرداد 1401
کد خبر: ۴۳۶۹۷۹۰
دسته بندی: سیاست ، عمومی
نخستین رویداد "هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱" از امروز تا چهارم مردادماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان- آیین افتتاح نمایشگاه رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران» با حضور سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در راستای تحقق مفاهیم حکمرانی مردمی و توجه به اهداف مردمی‌سازی دولت در مصلی تهران برگزار شد.

این نمایشگاه از سوی نهاد و شبکه دستیاران مردمی ریاست جمهوری در روزهای ۲ و ۳ و ۴ مردادماه از ساعت ۹ تا ۱۸ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

شرکت‌ها، گروه‌های مردم نهاد و مجموعه‌های دانش بنیان در قالب هزار غرفه، پذیرای مدیران کشور از سطح وزرا تا مدیران میانی، استانداران و فرمانداران خواهند بود تا با ارائه مدل یا حل مسئله، چالش‌های پیش روی سازمان‌ها مرتفع شود، همچنین غرفه خبرگزاری میزان نیز در این نمایشگاه دایر است.

طبق اعلام عبودتیان، مشاور ویژه رئیس جمهور در امر مردمی سازی دولت و دبیر رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران در این هم افزایی قرار است تا شبکه‌ای برای حضور مردم در ساحت تصمیم سازی، اجرا و نظارت شبکه ای ایجاد شود و به همین منظور ۱۰۰۰ شرکت دانش بنیان و ۱۰ مجموعه بزرگ هم در محل این رویداد حضور خواهند داشت.

در نخسین روز از رویداد «هم‌افزایی برای مدیریت ایران ۱۴۰۱» محسن منصوری، استاندار تهران و حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضاقاسمیان رئیس کتابخانه های مجلس از نمایشگاه بازدید کردند.

همچنین وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا نیز برای بازدید از نمایشگاه به مصلی تهران آمدند.

معاون اجرایی رئیس جمهور: با هم‌افزایی بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود

سید صولت مرتضوی امروز در آیین افتتاح نمایشگاه هم افزایی مدیریت ایران اظهارکرد: برای زمامداری و اداره جامعه به چند مقوله و عنصر نیاز داریم که یکی از این مهمات، برنامه ریزی است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های سنواتی، ۵ ساله و اسناد بالادستی تحولی برای اداره کشور داریم، افزود: برای اجرای این برنامه ها به ٢ عامل منابع انسانی و منابع مالی نیاز داریم که اگر این عناصر در خدمت مدیریت تحول افرین باشند، قدم‌های مؤثری در توسعه همه جانبه کشور برداشته می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به تجربیات مفید و مؤثر نظام در حکمرانی و مدیریت کشور در طول ۴٠ سال اخیر گفت: جهاد سازندگی از جمله سازمان‌های موفقی بود که به دستور امام راحل ایجاد شد و تحول شگرفی را در نقاط مختلف کشور ایجاد کرد.

مرتضوی با اشاره به اینکه دشمنان در اوایل انقلاب جنگ نابرابر ٨ ساله ای را به کشور تحمیل کردند، گفت: این جنگ با هم افزایی و حضور مردم داغ رسوایی را بر پیشانی دشمن جهانی گذاشت و نشان داد با هم افزایی و همکاری مشکلات بژرگ قابل حل هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مصلی تهران

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *