اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس انتخاب شدند

17:01 - 29 خرداد 1401
کد خبر: ۴۳۱۹۷۶۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
اعضای هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس برای اجلاسیه سوم مجلس یازدهم انتخاب شدند.

خبرگزاری میزان - انتخاب اعضای هیئت رئیسه در اجلاسیه سوم در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون‌های مجلس قرار گرفت.

در جریان این انتخابات علیرضا منادی سفیدان به عنوان رئیس، مهدی اسماعیلی نایب رئیس اول، سیدمحمد مولوی به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند.همچنین محمدرضا احمدی دبیر اول و شیوا قاسمی پور به عنوان دبیر دوم و رضا حاجی پور به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون بهداشت و درمان، حسینعلی شهریاری به عنوان رئیس، سید مرتضی خاتمی و سید جلیل میر محمدی نیز به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم برگزیده شدند.محسن فتحی و رضا آریان پور نیز توانستند با کسب اکثریت آرا از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون برای اجلاسیه سوم مجلس انتخاب شوند همچنین زهرا شیخی به عنوان سخنگوی این کمیسیون انتخاب شد.

حمیدرضا حاجی بابایی به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و مهرداد گودرزوند چگینی به عنوان نایب رئیس اول و محسن زنگنه به عنوان نایب رئیس دوم و غلامحسین کرمی به عنوان دبیر اول و ولی الله فرزانه به عنوان دبیر دوم این کمیسیون انتخاب شدند، همچنین محمدمهدی مفتح به عنوان سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انتخاب شد.

محمدجواد عسکری رئیس و رحمت الله نوروزی و عباس جهانگیرزاده نایب رئیس اول و دوم اجلاسیه سوم کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست شدند؛ ذبیح الله اعظمی سخنگو و بهزاد علیزاده و جلال محمودزاده نیز به عنوان دبیران اول و دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

در کمیسیون انرژی فریدون حسنوند به عنوان رئیس شد و موسی احمدی و سهراب گیلانی به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند، همچنین حسین حسین زاده دبیر اول و عبدالعلی رحیمی مظفری دبیر دوم و مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شدند.

مهدی عیسی‌زاده رییس کمیسیون اجتماعی شد و ولی اسماعیلی و عباس گودرزی به ترتیب به‌عنوان نایب رییس اول و دوم این کمیسیون شدند، همچنین حسن لطفی در جایگاه سخنگوی و حسین حاتمی و کیومرث سرمدی واله به عنوان دبیر اول و دوم انتخاب شدند.

ترکیب اعضای هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی نیز مشخص شد و مرتضی آقا تهرانی به عنوان رئیس،بیژن نوباوه وطن نایب رئیس اول سیدعلی یزدی خواه به عنوان نایب رئیس دوم برگزیده شدند. همچنین سیدمجتبی محفوظی به عنوان دبیر اول و زهره سادات لاجوردی به عنوان دبیر دوم و احمد راستینه هفشجانی به عنوان سخنگوی کمیسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *