استکی: غرور کاذب کار دست امیری داد/ تیم ملی لَنگ بوکسور نیست

7:45 - 08 خرداد 1401
کد خبر: ۴۲۸۷۴۶۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در این چند سال به قدری خوب بودیم و طوری پشتوانه‌سازی کردیم که در هیچ وزنی لَنگ بوکسور نیستیم.

علیرضا استکی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص رقابت‌های بوکس قهرمانی بزرگسالان کشور اظهار داشت: از لحاظ کمی و کیفی مسابقات خیلی خوبی را شاهد بودیم و تمام کارشناسان و کادرفنی تیم ملی هم این موضوع را تائید می‌کنند. بوکسورهایی که در اردوهای تیم ملی حضور داشتند موفق به کسب ۱۱ طلا، ۶ نقره و ۵ برنز شدند که آمار قابل توجهی است.

وی افزود: از دیدن مبارزات نیمه‌نهایی و فینال لذت بردم و در مجموع از نظر فنی رقابت‌های کم سابقه‌ای را تجربه کردیم.

سرمربی تیم ملی بوکس درباره شکست کیوان صفری و پوریا امیری گفت: خیلی به این ۲ بوکسور امید داشتیم که کیوان مدال نقره کسب کرد، اما پوریا کمتر از حد تصور ظاهر شد. البته قرار نیست همه چیز طبق انتظار پیش برود و جذابیت مسابقات به همین مسائل است.

وی ادامه داد: پوریا سال گذشته در جهانی بازی بی‌نظیری مقابل بوکسور ازبکستانی داشت و حتی با پرچمدار قزاقستان در المپیک ۲۰۲۰ هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا خوب کار کرد و خیلی روی او سرمایه‌گذاری کردیم، اما به دلیل تغییر وزن و دست کم گرفتن حریف، حذف زودهنگامی داشت و غرور کاذب کار دستش داد.

استکی در ادامه تصریح کرد: در رقابت‌های انتخابی یک بار صفری مقابل مجنونی به پیروزی رسید و در قهرمانی کشور داستان عوض شد و حالا یک بر یک مساوی هستند و باید ببینیم شرایط اردوها چطور پیش می‌رود. در این وزن ناصر مظلومی را هم داشتیم که عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

وی درباره میزبانی سیستان و بلوچستان گفت: همه شاهد بودیم که مسئولان فدراسیون و سیستان و بلوچستان با تمام وجود برای یک میزبانی کم نقص تلاش کردند و تا حد زیادی هم موفق بودند که به آنها خسته نباشید می‌گویم.

استکی درخصوص علی جمالی و میثم قشلاقی اظهار کرد: این ۲ بوکسور به دلیل مصدومیت رقابت‌های کشوری را از دست دادند، اما کم کم به اردو اضافه می‌شوند. به هر حال این ۲ بوکسور سرمایه ملی هستند و روی تجربه آنها حساب می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی بوکس در پایان خاطرنشان کرد: در این چند سال به قدری خوب بودیم و طوری پشتوانه‌سازی کردیم که در هیچ وزنی لَنگ بوکسور نیستیم و برای تک تک اوزان برنامه داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *