ورمزیار: سپاهان در میانه میدان طرح و برنامه بهتری داشت/ استقلال باید بازی را بهتر مدیریت می‌کرد

0:56 - 16 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۳۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال می‌توانست با مدیریت بازی سه امتیاز را مقابل سپاهان بگیرد.

صادق ورمزیار در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: سپاهان از نظر آمادگی جسمانی به خاطر حضور در لیگ قهرمانان آسیا از شرایط خوبی برخوردار بود، اما از نظر روحی و روانی به دلیل حذف از این رقابت‌ها وضعیت مناسب و ایده‌آلی را نداشتند. استقلال نیز بعد از شکست مقابل نساجی در جام حذفی از 22 فروردین تا 14 اردیبهشت بازی رسمی و جدی انجام نداده بود. بر همین اساس بازیکنان استقلال نسبت به سپاهان آنچنان از نظر آمادگی در شرایط خوبی نبودند.

وی افزود: دیدارهای سپاهان و استقلال به طور کلی همیشه جذاب و زیبا بوده است و دیدار روز 14 اردیبهشت ماه نیز مسابقه خوبی از آب درآمد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه هر کدام از دو تیم سپاهان و استقلال توانایی فنی و تاکتیکی زیادی دارند، عنوان کرد: استقلال و سپاهان در این فصل خصوصیات بارز زیادی دارند. استقلال بهترین خط دفاع و سپاهان بهترین خط حمله مسابقات لیگ را دارد. همچنین دو تیم هافبک‌های طراحی داشتند که در این دیدار نبرد نفرات میانی آنها بیشتر به چشم خورد، اما سپاهان در میانه میدان طرح و برنامه بهتری داشت و سعی داشت هر طور شده با پیروزی زمین را ترک کند.

ورمزیار با اشاره به اینکه تیم فوتبال استقلال می‌توانست ۳ امتیاز هفته بیست و پنجم لیگ را از آن خود کند، تصریح کرد: گل اول بازی را استقلال خیلی زود و در دقیقه 6 به ثمر رساند و باید زمان زیادی از گل خود محافظت می‌کرد. استقلال سعی داشت گل دوم را هم بزند، اما به یک باره در دقیقه 12 ضد حمله خورد که یک پنالتی به نفع سپاهان گرفته شد. اگر ابتدا از گل برتری بیشتر مراقبت می‌شد و سپس به فکر ضد حمله بودند، شاید استقلال در این بازی می‌توانست برنده باشد و با ۳ امتیاز از زمین خارج شود. بازیکنان باید با مدیریت و تجربه‌ بیشتر ریتم خوبی به جریان بازی می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: استقلال یک دیدار حساس دیگر هم با فولاد خوزستان دارد و نتیجه آن بازی هم خیلی مهم است. در مجموع از 15 امتیاز باقی مانده در این 5 بازی، کسب حداکثر امتیازات برای قهرمانی نیاز است و این موضوع قطعاً برای بازیکنان استرس‌زا خواهد بود، اما پرسپولیس نیز در این دیدارها، برای کمتر کردن فاصله خودش با استقلال همین قدر استرس دارد. هفته‌های باقیمانده لیگ برای هر دو تیم بسیار سخت است و مطمئناً استقلال دیگر امتیاز از دست نمی‌دهد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *