برمک: آخرین امید پرسپولیسی‌ها کسب قهرمانی در لیگ برتر است/ نباید با فشار فضای مجازی بازیکن بخرند

9:45 - 14 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۵۱۹۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به آمار سال‌های گذشته به احتمال زیاد استقلال می‌تواند به فتح لیگ امیدوارتر باشد.

کوروش برمک در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تقابل پرسپولیس و پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: هر دو تیم در تعطیلات لیگ، بازی های تدارکاتی برگزار کرده‌اند و پیکان از لحاظ نتیجه‌گیری در این مسابقات و آرامش تیمی شرایط بهتری داشته، اما پرسپولیس در این روزها درگیر التهابات درون تیمی از جمله محرومیت مهدی عبدی از حضور در تمرین بوده است.

وی‌ ادامه داد: امیدوارم تا روز مسابقه تیم به آرامش مطلوبی دست پیدا کند، پیکان با وجود این که در رده هفتم قرار گرفته اما تیمی سرسخت و مستحکم است و پرسپولیس بازی سختی در پیش خواهد داشت. اگر در این مسابقه به پیروزی برسیم در پنج بازی حساس بعدی هم می توانیم امیدوار باشیم. به طور کلی پرسپولیس بازی‌های بسیار سختی پیش رو دارد و باید در این دیدارها هوشیارانه و با تمام وجود کار کند.

*کار پرسپولیس نسبت به استقلال بسیار سخت‌تر است

برمک درباره اختلاف امتیازی سرخپوشان با رقیب سنتی و امکان جبران آن گفت: در 6 هفته باقیمانده کار پرسپولیس نسبت به استقلال بسیار سخت‌تر است، اما در فوتبال همه چیز ممکن است و جبران کردن این اختلاف حداقل روی کاغذ دور از دسترس نیست. البته اگر به دوره‌های قبل لیگ برتر نگاهی بیندازیم تیمی که در ۵ هفته پایانی اختلاف ۶ امتیازی یا بیشتر داشته معمولاً قهرمان شده است و با توجه به آمار سال‌های گذشته به احتمال زیاد استقلال می‌تواند به فتح لیگ امیدوارتر باشد.

مهاجم سال‌های گذشته سرخپوشان پایتخت افزود: این فصل پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت و از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم منع شد، آخرین امید ما کسب قهرمانی لیگ برتر است. به عقیده من استقلال نسبتا کار ساده‌تری خواهد داشت اما نباید ناامید باشیم و هنوز هم قهرمانی لیگ برتر دست یافتنی و شدنی است. امیدوارم مسائل و مشکلات درون تیمی هر چه زودتر برطرف شوند و با یک مدیریت مناسب هفته‌های پایانی را ادامه دهیم.

**بازیکنانی که علاقه‌مند به پوشیدن پیراهن پرسپولیس نیستند، زودتر جدا شوند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با به پایان رسیدن قرارداد بازیکنان و بحث تمدید آن خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این سال ها یک شکل منسجم و ساماندهی اصولی داشته و بازیکنانی که علاقه‌مند به پوشیدن پیراهن این باشگاه بزرگ نیستند بهتر است زودتر جدا شوند. باید در نقل و انتقالات درست و هوشمندانه عمل کنیم و فشار فضای مجازی باعث نشود بازیکنی که در حد پرسپولیس نیست جذب شود. این فصل دفاع پرسپولیس نسبت به ۵ فصل گذشته بسیار ضعیف تر بوده و حداقل هر ۳،۴ بازی تغییرات را شاهد بودیم و باید به این پست توجه بیشتری داشت.

کوروش برمک در هفته معلم و در توصیه به مربیان ایرانی یادآور شد: همان طور که در زمین فوتبال معلم هستیم باید در بیرون از آن هم معلم باشیم. فوتبال ما امسال جنجال های بسیاری را به خود دید و رفتارهایی را شاهد بودیم که در شان یک معلم (مربی) نیست. برای مثال در فینال جام حذفی و دربی اخیر اتفاقاتی افتاد که زیبنده مقام یک مربی نبود. مربیان ما باید در رفتار خود تجدید نظر کنند و الگوی خوبی برای سایرین باشند. ما در کشوری زندگی می‌کنیم که از لحاظ فرهنگ و تمدن الگو هستیم و مربیان ما هم باید اخلاق مدار و الگو باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *