رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری همایش «معرفی فرصت‌های شغلی استان کرمانشاه» بعد از ماه رمضان در تهران

9:01 - 14 خرداد 1397
کد خبر: ۴۲۴۶۲۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۱۴۰ مورد سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه شناسایی شده است، گفت: بعد از ماه رمضان، همایشی تحت عنوان «معرفی فرصت‌های شغلی» در تهران برگزار می‌کنیم تا این فرصت‌ها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.
بازوندهوشنگ بازوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، درباره جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی در استان کرمانشاه اظهار داشت: بیش از ۱۴۰ مورد سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه شناسایی شده است. بعد از ماه رمضان، همایشی تحت عنوان «معرفی فرصت‌های شغلی» در تهران برگزار می‌کنیم تا این فرصت‌ها را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم جهت برگزاری مطلوب و باشکوه همایش «معرفی فرصت‌های شغلی» که قرار است در تهران برای معرفی ظرفیت‌ها و مزیت‌های استان کرمانشاه صورت بگیرد، در دست انجام است.

بازوند تاکید کرد: همایش «معرفی فرصت‌های شغلی» جلوه‌گر ظرفیت ها، پتانسیل‌ها و مزیت‎های استان کرمانشاه در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و خدماتی است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به فرصت‌ها و مزیت‌های ویژه استان در بخش‌های مختلف عنوان کرد: با معرفی صحیح و مناسب مزیت‌های استان کرمانشاه، فرصت مناسبی برای شناسایی این مزیت‌ها فراهم خواهد شد و بدون شک سرمایه گذاران بیشتری انگیزه لازم برای سرمایه گذاری در استان بدست خواهند آورد.

بازوند تاکید کرد: فرصت‌های سرمایه گذاری استان کرمانشاه باید به شکل هنرمندانه‌ای به سرمایه گذاران شناسانده شود زیرا این استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری و خدماتی دارای ظرفیت‌های مناسبی برای سرمایه گذاری است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *