۳ صفتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به پدر موشکی ایران دادند

0:05 - 04 فروردين 1397
کد خبر: ۴۰۶۴۵۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
حادثه‌ی خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی‌قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی‌ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود.

3 صفتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به پدر موشکی ایران دادندبه گزارش گروه سیاسی ، «دانشمند برجسته»، «مدیر بلند همت»، «پارسای بی‌ادعا»، «پدر موشکی ایران» و «مرد صلح و امنیت منطقه» از جمله القاب شهید طهرانی مقدم است که عمر و زندگی خود را خالصانه و مجاهدانه برای پیشرفت و افزایش قدرت دفاعی کشورش هزینه کرد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۰ دو بار در خصوص ویژگی‌های شهید طهرانی‌مقدم مطالبی مطرح کردند.

دانشمند برجسته و پارسای بی‌ادعا
حادثه‌ی خونین در یکی از مراکز پشتیبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به شهادت جمعی از عناصر ممتاز آن سازمان و در پیشاپیش آنان سردار عالی‌قدر، دانشمند برجسته و پارسای بی‌ادعا، سردار حسن مقدم انجامید، واقعیتی تلخ و اندوهبار بود. (۲۵ آبان ۹۰)

مدیر بلند همت
شهید طهرانی مقدم سراپا اخلاص بود من ۶-۲۵ ساله ایشان را از نزدیک می‌شناسم. همت خیلی بلندی داشت افق‌های خیلی بلندی را می‌دید. یکی از خصوصیات برجسته ایشان مدیریت بود. پدر شما یک مدیر طبیعی بود درس مدیریت هم نخوانده بود، اما واقعاً یک مدیر بود. (۱ آذر ۹۰)



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *