اقلیما: نمی‌خواهم به بهانه پول و گیشه مخاطب را هیجان زده کنم/دولتشاهی: با فیلم امیر کنار نیامدم

16:38 - 16 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۴۲۲۰
نشست خبری فیلم سینمایی امیر به کارگردانی "نیما اقلیما" امروز در پردیس سینمایی ملت کاخ رسانه ها با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی نشست خبری فیلم سینمایی امیر به کارگردانی "نیما اقلیما" امروز در پردیس سینمایی ملت کاخ رسانه ها با اجرای محمود گبرلو برگزار شد.

در این نشست نیما اقلیما کارگردان اثر، میلاد کی مرام، سحر دولتشاهی، مهدی عامل هاشمی بازیگران اثر و سایر عوامل فیلم امیر حضور داشتند.

اقلیما در ابتدا درباره چرایی انتخاب میلاد کی مرام برای شخصیت اصلی فیلم خود گفت: این فیلم حاصل تعامل تمامی اعضای گروه امیر است. من سال گذشته با میلاد می مرام آشنا شدم و از همان زمان با یکدیگر صحبت کردیم. خوشبختانه میلاد پای فیلم ایستاد و هم اکنون این اثر آماده تماشای مخاطب است.

اقلیما: نمی‌خواهم به بهانه پول و گیشه مخاطب را هیجان زده کنم/دولتشاهی: با فیلم امیر کنار نیامدمسحر دولتشاهی درباره پذیرش نقشش در فیلم امیر افزود: من یک مقدار دیرتر به گروه پیوستم. در ابتدا فیلمنامه را بی نهایت دوست داشتم. بازی در نقش یک بیمار اسکیزوفرنی برای هر بازیگری جذاب است و خوشحالم که این نقش را بازی کردم. من هنور با خود فیلم کنار نیامده ام اما برای شخص من تجربه خوبی بود.

کارگردان فیلم امیر در ادامه افزود: ما عادت کردیم در سلیقه روایی واکنش های دراماتیک را پیش بگیریم و تا انتها پیش برویم. ما در این فیلم سعی کردیم قاب بندی نوع خاصی از دکوپاژ را حفظ کند. ممنونم از توجهی که به این نوع از سینما داشته اید.

میلاد کی مرام درباره موسیقی فیلم امیر اضافه کرد: علی اظهری استعداد بسیار خوبی دارد و به نظر من اتفاق بسیار ویژه ای را برای موسیقی این فیلم رقم زده است.

علی اظهری به ظنز درباره حضور خود به عنوان آهنگساز گفت: من پیشتر به عنوان فیلمبردار در جشنواره فجر حاضر بودم. امروز آهنگساز هستم و فکر کنم سال آینده مدیر تولید سینما شوم.

اقلیما: نمی‌خواهم به بهانه پول و گیشه مخاطب را هیجان زده کنم/دولتشاهی: با فیلم امیر کنار نیامدماقلیما درباره اکران عمومی فیلم افزود: ما نمی خواهیم با هیجان زده کردن مخاطب پول درآوریم. ما تلاش کردیم مخاطب سویه دیگری از خود را ببیند. ما هیچ وقت نگاه گیشه ای نداریم و نمی خواهیم مخاطب بعد از تماشا مخاطب فیلم را فراموش کند. ما باید جنس خوب دست مردم بدهیم. نمی گویم به گیشه فکر نمی کنم اما حرف من این است که بابت پولی که مخاطب می دهد کالای درست به آنها بدهیم.

سحر دولتشاهی درباره پرکاری خود در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: من با احساسم انتخاب می کنم و قانونی برای خودم دارم که تعداد فیلم در سال مهم نیست. بلکه ترجیح می دهم کاری را انجام دهم که از آن لذت ببرم.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *