توصیه احمد مهران‌فر برای تماشای «خجالت نكش» در جشنواره

14:12 - 16 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۴۱۵۱
احمد مهران فر در اینستاگرامش نوشت: توصيه می‌كنم خجالت نكش را در جشنواره ببينيد شايد شما هم مثل من بی اعصاب از ديدنش خنديديد، به وجد آمديد و خود را آماده كرديد براي چند بار ديدنش.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، احمد مهران فر بازیگر سینما و تلویزیون در رابطه با فیلم سینمایی «خجالت نكش» در اینستاگرامش نوشت: خجالت نكش فيلمي شاعرانه و طناز است فيلمب ساده و صميمب و طعنه زننده... يك كمدی باشخصيت و شريف كه در اين روزهای پر هياهو و رنگارنگ جشنواره اندك اندك نظر ها را به خود جلب می‌‎كند همچون جهانی كه در آن خلق شده، درست مثل آدمهايش ... آدمهايی كه آرام آرام مجذوبشان می شوی و در انتها دوست نداری تركشان كنی چراكه عاشقشان شده ای ... آدم های رنج كشيده شيرينی كه در فيلم خبری از رنجشان نيست...به ساده گی زندگی می كنند، غمگين می شوند ، می خندند و می خندانند خجالت نكش رونوشتی حقيقي از ما و جامعه ماست ... موضوعاتی كه روزی برای ما جدی و ستايش برانگيز بودند ولی حالا برايمان بی اساس و خنده دار و حتی اعتراض برانگيز... قصه خودمان است كه هميشه چوب سادگيمان را می خوريم ...گول آدمهايی را مي خوريم كه خودمان به سادگی انتخابشان كرديم ... واين سرنوشت تكراری ماست كه سالها تكرار می شود. توصيه ميكنم خجالت نكش را در جشنواره ببينيد شايد شما هم مثل من بی اعصاب از ديدنش خنديديد، به وجد آمديد و خود را آماده كرديد براي چند بار ديدنش ...

فیلم سینمایی خجالت نکش

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *