فروش کم رمق جدیدترین فیلم کریستین بیل/بتمن در نقش یک کابوی+عکس

12:00 - 09 بهمن 1396
کد خبر: ۳۹۱۶۶۱
فیلم سینمایی "مخالفان" با بازی "کریستین بیل" توانست در اولین هفته از اکران خود فروشی معادل 10.2 میلیون دلار را به ثبت رسانده و در جایگاه چهارم جدول فروش بایستد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "مخالفان" با بازی "کریستین بیل" توانست در اولین هفته از اکران خود فروشی معادل 10.2 میلیون دلار را به ثبت رسانده و در جایگاه چهارم جدول فروش بایستد.

فیلم سینمایی "مخالفان" با بازی "کریستین بیل" توسط کمپانی گریسبی ساخته شده و اکران بین المللی خود را از هفته گذشته آغاز کرده است.

در سال 1892 یک کاپیتان بی باک ارتش با بی میلی می پذیرد تا یک خانواده سرخپوستی را در مسیری سخت حفاظت نماید اما.

فیلم سینمایی

فیلمبرداری فیلم سینمایی "مخالفان" به کارگردانی "اسکات کوپر" تابستان 2017 به پایان رسید و قرار بود دسامبر همین سال اکران برای این اثر اتفاق بیفتد اما مشکلات مراحل پس از تولید این اتفاق را به تاخیر انداخت.

فیلمنامه این اثر اکشن وسترن توسط دونالد استورات و اسکات کوپر نوشته شده و کوپر کارگردانی اش را بر عهده گرفته است.

کریستین بیل، رزماند پایک، جسی پلمونز و بن فاستر از جمله بازیگران بزرگی هستند که در "مخالفان" به ایفای نقش می پردازند.

فیلم سینمایی

در سال 1892، یک کاپیتان افسانه‌ای ارتش با اکراه قبول می‌کند یک کلانتر و خانواده‌اش را از راه زمینی و مسیری بسیار خطرناک عبور دهد.

اسکات کوپر را بیشتر با ساخت آثار وسترن امروزی می‌شناسیم، آثاری چون «از کوره در رفتن» و اثر متفاوت‌تری مانند "قلب دیوانه"، این آثار دلیل بر فراموش‌کردن فیلم گانگستری سال گذشته‌اش «توده سیاه» و حضور متفاوت جانی‌دپ نیست.

این‌بار کوپر قصد دارد اثری تلفیقی از ژانرهای گانگستری و وسترن را در دوره حقیقی خود به تصویر بکشد و بار دیگر با بازیگری چون کریستین بیل همکاری کند.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *