مردم از بازیگران تکراری سینما خسته شده‌اند/گروه‌ها سینمای ایران را در دست گرفته‌اند

7:30 - 04 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۹۴۶
بازیگر فیلم "رسوایی" گفت: تکرار بازیگران در سینما با وجود لابی باور پذیری را از بین برده است. وقتی یک بازیگر در آن واحد با سه فیلم روی پرده سینما باشد مردم باور خود نسبت به شخصیت های سینمایی را از دست می دهند.

مریم کاویانیمریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین فعالیت های خود در عرصه سینما گفت: متاسفانه مدت‌هاست که هیچ کار سینمایی به من پیشنهاد نشده و انگار فیلمسازان به کلی مرا یادشان رفته است.

وی دلیل کم کاری خود را اینگونه توصیف کرد: سینما به شدت درگیر بازیگران تکراری شده و انگار نه انگار بازیگران دیگری هم وجود دارند. سینما گروه بندی شده و گروه‌ها از این کار به کار دیگر می روند و به همین علت اکثر آثار تکراری شده است.

بازیگر فیلم "رسوایی" بیکاری اکثر بازیگران را مشکلی بزرگ در سینما دانست و افزود: من مدت زیادی است که پیشنهاد کار در سینما ندارم. البته این درد و معضل من نیست و بسیاری از بازیگران با این مشکلات روبرو شده اند و ماه ها در خانه بیکار نشسته اند.

وی دلیل فروش آثار سینمایی را طبیعی دانست و ادامه داد: جوانان امروزه برای بسیاری از قرارهای خود به سینما می روند و به نوعی سینما یکی از تفریحات اصلی جوانان است. به همین خاطر استقبال از سینما شدت گرفته است.

این بازیگر سینما با اشاره به گلایه مردم از وضعیت سینما تاکید کرد: مردم به شدت از تکراری شدن بازیگران در سینما شاکی هستند. عده محدودی از بین این بازیگران طرفداران واقعی دارند اما به طور کل مردم از بازیگران تکراری در سینما خسته شده اند.

کاویانی وجود لابی در سینما را مشکل اصلی بازیگری دانست و خاطرنشان کرد: تکرار بازیگران در سینما با وجود لابی باور پذیری را از بین برده است. وقتی یک بازیگر در آن واحد با سه فیلم روی پرده سینما باشد مردم باور خود نسبت به شخصیت های سینمایی را از دست می دهند. تنوع بازیگران در سینما اتفاقی است که سالها فراموش شده باید در مورد آن تصمیمات جدی گرفته شود.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *