خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست تکذیب شد/ضربه کوچکی به کمر شاکردوست وارد آمد که جدی نبود

14:48 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۹۱۶
ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی "دو طبقه روی پیلوت" گفت: هیچ اتفاق بزرگی نیفتاده است و من خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست را تکذیب می کنم.

خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست تکذیب شدابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی "دو طبقه روی پیلوت" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص اخبار منتشر شده درباره ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست در صحنه فیلمبرداری این اثر گفت: هیچ اتفاق بزرگی نیفتاده است و من خبر ضربه مغزی شدن الناز شاکردوست را تکذیب می کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: اتفاق کوچکی افتاده اما رفع شده و اصلاً آنطور نیست که به این اندازه بزرگش کرده اند.

ابراهیمیان با نقد رسانه منتشر کننده این خبر تاکید کرد: متاسفم که چنین اخباری به این صورت منتشر می شود. من اصلاً نمی دانم که این خبر را از کجا آورده اند. مادر الناز شاکردوست بعد از شنیدن این وضعیت بسیار بدی را تجربه کرد زیرا فکر می کرد که این بازیگر سینما مرگ مغزی شده است.

ابراهیمیان با اشاره بر بهبود وضعیت عمومی الناز شاکردوست خاطرنشان کرد: هم اکنون در کنار این بازیگر سینما هستم. حادثه سر فیلمبرداری ایجاد شد و ضربه کوچکی به کمر الناز شاکردوست وارد آمد و هیچ ضربه ای به سر وی وارد نشد. وضعیت عمومی این بازیگر سینما خوب است و هیچ مشکل جدی وی را تهدید نمی کند.


برچسب ها: الناز شاکردوست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *