اروپایی‌ها میان اصلاح برجام یا توافق ناقص یکی را برگزینند

15:10 - 03 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۹۱۵
معاون رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی گفته است که کشورهای اروپایی باید بین اصلاح برجام یا توافق ناقص یکی را برگزینند.

کشورهای اروپایی باید بین اصلاح برجام یا توافق ناقص یکی را برگزینندبه گزارش گروه بین‌الملل ، معاون رئیس جمهور آمریکا در دیدار با رئیس رژیم صهیونیستی گفته است که کشورهای اروپایی باید بین اصلاح برجام یا توافق ناقص یکی را برگزینند.

«مایک پنس» روز سه‌شنبه در دیدار با «رووین ریولین» گفت: درباره توافق هسته‌ای با ایران «زمان تغییر فرارسیده است» و برای جلوگیری از دستیابی ایران به قابلیت‌های هسته‌ای،  طی سال‌های آینده تحریم‌های تنبیهی در دسترس خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد که کشورهای اروپایی برای بررسی نواقص توافق هسته‌ای، به آمریکا خواهند پیوست.

معاون ترامپ در ادامه گفته است که در صورتی که کشورهای اروپایی به تلاش‌های ترامپ برای اصلاح توافق هسته‌ای نپیوندند، وی پیش از این صراحتا اعلام کرده که آمریکا از توافق هسته‌ای خارج خواهد شد.

مایک پنس روز گذشته نیز طی اظهاراتی که در جریان سفر به سرزمین‌های اشغالی گفت که توافق هسته ای با ایران فاجعه است و آمریکا این توافق بیمار را تایید نخواهد کرد

معاون رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) گفت: آمریکا دیگر این توافق را تأیید نخواهد کرد و هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد و اگر توافق هسته ای اصلاح نشود از آن خارج خواهیم شد.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *