توافق هسته‌ای یک فاجعه است؛ اصلاح نشود خارج می‌شویم

17:06 - 02 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۵۷۹
معاون رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی در سرزمین‌های اشغالی گفت که توافق هسته‎ای با ایران فاجعه است و آمریکا این توافق بیمار را تایید نخواهد کرد.

توافق هسته‌ای یک فاجعه استبه گزارش گروه بین‌الملل ، معاون رئیس جمهور آمریکا طی اظهاراتی که در جریان سفر به سرزمین‌های اشغالی داشته گفته است که توافق هسته ای با ایران فاجعه است و آمریکا این توافق بیمار را تایید نخواهد کرد

«مایک پنس» در اظهارات خود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) گفت: آمریکا دیگر این توافق را تأیید نخواهد کرد و هرگز به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نمی‌دهد و اگر توافق هسته ای اصلاح نشود از آن خارج خواهیم شد.

وی در ادامه اظهارات خود ضمن حمایت از تصمیم ترامپ مبنی بر اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی این اقدام را ترجیح واقعیت بر تخیل از سوی آمریکا عنوان کرده است.

معاون ترامپ می‌گوید که سال آینده سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس منتقل خواهد شد.

مایک پنس بامداد امروز دوشنبه برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی وارد سرزمین‌های اشغالی شد و در دفتر نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی با او دیدار کرده‌ است.

معاون دونالد ترامپ به نتانیاهو گفته است: «باعت افتخار است که هم‌اکنون در اورشلیم، مرکز اسرائیل حضور دارم.»، وی همچنین ابراز امیدواری کرده که همه به عصر نوینی از تلاش‎ها برای دست‌یابی به صلح بین اسرائیل و فلسطین وارد شده‌اند.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ روز چهارشنبه 7 دسامبر در اقدامی که سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای جهان آن را در تضاد با قطعنامه‌های بین‌المللی دانستند، شهر قدس را به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی معرفی و مجوز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را نیز صادر کرد و شب گذشته و در آستانه سفر معاون رئیس جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی تعداد زیادی از فلسطینیان در اعتراض به این سفر به خیابان‌ها رفتند و تصاویر «مایک پنس» را به آتش کشیدند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *