رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف ۳۰۰۰ کیلو برنج قاچاق و ١٩٠٠ قرص ترامادول

20:28 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۲۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جانشین دادسرای انقلاب مشهد از کشف سه تن برنج قاچاق و ۱۹۰۰ قرص ترامادول طی دو عملیات ضربتی توسط ضابطین قضایی خبر داد.

قاضی مهدی خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی گفت: در پی اعلام خبری از سوی ماموران پاسگاه خلق آباد مبنی‌ بر فعالیت مجرمانه گروهی در زمینه واردات غیر مجاز برنج بی‌کیفت و جاسازی آن در کیسه برنج شرکت‌های معتبر و نامی کشور، تیمی از ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی مسئول رسیدگی به این پرونده شدند.

وی ادامه داد: عصر امروز ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان برای بررسی موضوع به محل دپوی برنج‌های قاچاق که یک سوله بزرگ در منطقه خلق آباد بود رفتند و زمانی که از متهم اصلی پرونده خواستند تا مدارک مربوطه به محل فعالیتش را به ضابطین قضایی ارائه دهد این فرد به داخل سوله رفت و سپس متواری شد.

خدابخشی تصریح کرد: ماموران سریعا وارد عمل شدند و دو متهم دیگر که یکی برادر و دیگری کارگر متهم اصلی بودند را دستگیر و در بازرسی از محل بیش از ۳۰۰۰ کیلو گرم برنج قاچاق بی کیفیت متعلق به کشور ویتنام و اردون را به همراه ۳۰۰ کیسه خالی مربوط به شرکت‌های معتبر کشور را کشف کردند.

جانشین دادسرای انقلاب مشهد عنوان کرد: بر اساس اطلاعات به دست امده متهمان برنج‌های کم کیفیت را در کیسه‌های خالی مربوط به شرکت‌های نامی و معتبر کشور جاسازی و در قالب نام این شرکت‌ها در بازار به فروش میرساندند.

وی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در اقدامی دیگر دست یکی از توزیع کنندگان قرص‌های ممنوعه را در مشهد برای قانون رو کردند.

قاضی خدابخشی تصریح کرد: این عملیات نیز در حالی رخ داد که ماموران طی اخباری به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد صاحب یک عطاری واقع در خیابان دستغیب اقدام به فروش قرص ترامادول می‌کند که پس از به دست امدن این خبر طی قراری صوری از متهم خواستند تا ۲۰۰۰ قرص ترامادول برایشان تهیه نماید.

جانشین دادسرای انقلاب مشهد ادامه داد: متهم غافل از اینکه دستش برای قانون رو شده به همراه ۱۹۰۰ قرص ترامادول به سر قرار حاضر و سپس به دام قانون گرفتار شد.

وی عنوان کرد: این دو عملیات به فرماندهی سرهنگ خسروی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی خراسان رضوی انجام شد و تحقیقات در این باره ادامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *