از تغییر زمان برگزاری اختتامیه جشنواره شعر فجر تا روزهای داغ جشنواره تئاتر فجر+عکس

16:50 - 01 بهمن 1396
کد خبر: ۳۸۹۱۷۹
اولین روز از بهمن ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به کتک زدن دختر سعید تهرانی توسط لادن طباطبایی و تغییر زمان برگزاری اختتامیه جشنواره شعر فجر به اسفند ماه امسال اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اولین روز از بهمن ماه 1396 با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم ترین آنها می‌توان به کتک زدن دختر سعید تهرانی توسط لادن طباطبایی و تغییر زمان برگزاری اختتامیه جشنواره شعر فجر به اسفند ماه امسال اشاره کرد.


روزهای داغ جشنواره تئاتر فجر زیر برف زمستانی تهران/چه نمایش‌های در روز سوم روی صحنه رفتند؟

سومین روز از جشنواره تئاتر فجر در سالن های دولتی و خصوصی با استقبال تماشاگران از بخش های مختلف جشنواره به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سومین روز از جشنواره تئاتر فجر در سالن های دولتی و خصوصی با استقبال تماشاگران از بخش های مختلف جشنواره به پایان رسید.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 



کار کثیف روایتی از بیکاری جوانان است/از دیدن فیلم‌های آپارتمانی احساس خفه‌گی می‌کنم


کارگردان فیلم "خرس" گفت: یکی از دلایلی که مخاطب این فیلم را دوست خواهد داشت در این است که مساله اصلی کار کثیف بیکاری جوانان است. دغدغه‌ای که جامعه هر روز با آن دست و پنجه نرم می کند و همین عاملی برای نزدیکی مخاطب به اثر است.

خسرو معصومی نویسنده و کارگردان سینما که امسال با فیلم "کار کثیف" در بخش سودای سیمرغ جشنواره حاضر شده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی درخصوص تغییر مکان کاخ جشنواره فیلم به پردیس ملت گفت: من با امکانات پردیس ملت آشنایی چندانی ندارم اما از نظر من برج میلاد برای کاخ جشنواره عالی بود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

گروگانگیری بزرگ در آستانه جشنواره فیلم فجر/اکبر عبدی و تکرار سیمرغ بلورین بازیگری

فیلم سینمایی "سو تفاهم" به کارگردانی "احمدرضا معتمدی" امسال برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "سو تفاهم" به کارگردانی "احمدرضا معتمدی" امسال برای حضور در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است.

سو تفاهم نهمین فیلم معتمدی در مقام کارگردان است. معتمدی کارگردانی تجربه‌گرا بوده و تفاوت میان "زشت و زیبا" و "دیوانه از قفس پرید" و "قاعده بازی" بیانگر این نگاه تجربه‌گرای او در سینماست. 

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

نخستین تصاویر از فیلم جدید کارگردان لالالند منتشر شد

فیلم سینمایی "اولین مرد" به کارگردانی "دیمین شزل" و با بازی "رایان گاسولینگ" فیلمبرداری خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "اولین مرد" به کارگردانی "دیمین شزل" و با بازی "رایان گاسولینگ" فیلمبرداری خود را آغاز کرده است.

"نیکول پرلمن" و "جیمز هانسن" نگارش فیلمنامه این اثر را در دست داشته و "شزل" پس از موفقیت های بسیار به دنبال ساخت چهارمین فیلم خود خواهد بود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

هنوز داوران جشنواره شعر فجر انتخاب نشده‌اند/تغییر زمان برگزاری اختتامیه به اسفند ماه امسال

دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر گفت: با توجه به زمان باقی مانده بعید است که اختتامیه جشنواره شعر فجر بهمن ماه اجرا شود و در خوشبینانه ترین حالت به امید خدا این جشنواره اسفند ماه امسال به کار خود پایان می دهد.

جواد محقق دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص مراحل برگزاری این جشنواره گفت: هنوز به علت عدم انتخاب هیات علمی جشنواره شعر فجر تصمیمات خاصی برای چگونه برگزار شدن این رویداد ادبی اتخاذ نشده است. امیدواریم هر چه سریعتر این اتفاق روی دهد تا بتوانیم امسال جشنواره پر باری داشته باشیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

افشاگری بازیگر مرد سینما از زندگی شخصی‌اش با خانم بازیگر

بازیگر، تهیه کننده و کارگردان سینما و تلویزیون گفت: لادن طباطبایی به گمان این که دخترمان لجبازی می کند با شعار فرزند عزیز است و تربیت آن عزیزتر دخترمان را تنبیه بدنی می کرد و دائم فرزندم را کتک می‌زد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سعید تهرانی بازیگر و همچنین کارگردان و تهیه کننده تلویزیون و سینما است که در سال 1352 در تهران متولد شده است.

وی در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های بسیاری حضور داشت اما بعد از یک برهه زمانی از فضای بازیگری فاصله گرفته و وارد عرصه تهیه کنندگی و کارگردانی شد و بعد از آن ناگهان به طور کلی از دنیای سینما و تلویزیون جدا شد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 
 

برگزاری کنسرت بهنام بانی در شمال کشور/طنین قطعه علاقه خاص در چالوس

کنسرت بهنام بانی روز چهارشنبه 4 بهمن ماه در سینما جهان نما شهر چالوس با حضور طرفداران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ در ادامه کنسرت های استانی خود بعد از اتمام سی و سومین جشنواره موسیقی فجر با طرفدارانش در چالوس دیدار می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

90 درصد از تولید رنج پنهان پشت‌سر گذاشته شد/شروع پخش مجموعه از دهه مبارک فجر

تهیه کننده سریال رنج پنهان گفت: 90 درصد از مراحل تولید سریال رنچ پنهان را پشت سر گذاشته ایم و در دهه فجر از تلویزیون پخش می شود اما فیلمبرداری همزمان با پخش ادامه خواهد داشت.

رضا جودی تهیه کننده سریال "رنج پنهان" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی درباره آخرین مراحل تولید این سریال گفت: 90درصد از مراحل تولید سریال "رنج پنهان" را پشت سر گذاشته ایم و این روزها فیلمبرداری در غرب تهران در لوکیشنی با نام ساختمان ساواک در حال انجام است.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید. 

خواننده سلام بمبئی روی صحنه می‌رود/دیدار بنیامین با مخاطبانش در کرمان

کنسرت بنیامین بهادری روز پنج شنبه 5 بهمن ماه در سالن مجتمع هزار کرمان با حضور مخاطبان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین کنسرت خود در شهر کرمان به روی صحنه رفته و برای مخاطبان اجرا می کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *