حمایت از پایان‌نامه‌های با موضوع فرهنگ صبر/فقر محتوایی در حوزه صلح بخشایش و رضایت/ تقدیر از رسانه‌های فعال در ترویج فرهنگ صبر

9:45 - 28 دی 1396
کد خبر: ۳۸۸۱۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دبیر ستاد ملی صبر با بیان این‌که محصول پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید در مسیر برطرف کردن نیاز مردم باشد، گفت: پایان‌نامه‌هایی که با موضوع صلح باشد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

حمایت از پایان‌نامه‌های با موضوع فرهنگ صبر/فقر محتوایی در حوزه صلح بخشایش و رضایت/ تقدیر از رسانه های فعال در ترویج فرهنگ صبربه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، امید محبی، دبیر ستاد ملی صبر با بیان این‌که محصول پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید در مسیر برطرف کردن نیاز مردم باشد، گفت: پایان‌نامه‌هایی که با موضوع صلح باشد مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی در همایش «صبر» لرستان، که در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با بیان این‌که ستاد ملی صبر در راستای ترویج فرهنگ صلح و سازش و همچنین تحقق منویات مقام معظم رهبری کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب هفت کمیته تخصصی فعالیت می‌کند، اظهارکرد: با توجه به ضرورت بخش فضای مجازی یکی از کمیته‌های ستاد ملی صبر با عنوان فضای مجازی فعالیت می‌کند.

 دبیر ستاد ملی صبر قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت استفاده از تمام دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها برای نهادینه کردن فرهنگ سازش در جامعه خواستار توجه ویژه رسانه‌ها به موضوع گذشت و صلح شد.

محبی با بیان این‌که رسانه‌‌هایی که در خصوص برجسته کردن موضوع صلح بخشایش و رضایت فعالیت کنند، تجلیل خواهند شد، گفت: رسانه‌های ما باید بیش از پیش به این موضوع بپردازند و به‌دنبال فرهنگ‌سازی صبر باشند.

دبیر ستاد ملی صبر عنوان کرد: ستاد ملی صبر قوه قضائیه به طور عملیاتی متعلق به همه مردم است با مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی سعی در نهادینه کردن فرهنگ سازش و تحقق مقام معظم رهبری در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

وی با بیان این‌که پایان‌نامه‌هایی که با موضوع صلح و سازش باشند مورد حمایت قرار می گیرند، اضافه کرد: موضوع پایان‌نامه‌های دانشگاهی باید در مسیر برطرف کردن نیاز مردم باشد این در حالی است که در حوزه صلح بخشایش و رضایت با فقر محتوایی مواجه هستیم.

محبی با بیان این‌که برخی از المان‌های سطح شهرها باعث القای خشونت می‌شود، عنوان کرد: دشمن به‌طور شبانه‌روز بر علیه فرهنگ و هویت ما فعالیت می‌کند و ما نیز باید بر علیه آن‌ها اقداماتی طراحی کنیم.

دبیر ستاد ملی صبر قوه قضاییه نقش مهم رسانه‌ها در تبیین فرهنگ صلح و سازش اشاره و عنوان کرد: باید از ظرفیت سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد برای ترویج فرهنگ صبر در جامعه استفاده شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *