امیدواریم دولت و مجلس برای سال ۹۷ بودجه‌ مورد نیاز شوراهای حل اختلاف را پیش بینی کنند/ هنوز ۲ هزار نفر از کارکنان شورا بیمه نشده‌اند

11:27 - 27 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۸۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس شورا‌های حل اختلاف کشور با بیان اینکه امیدواریم دولت و مجلس برای سال ۹۷ بودجه‌ مورد نیاز شوراهای حل اختلاف را پیش بینی کنند، گفت: هنوز ۲ هزار نفر از کارکنان شورا بیمه نشده‌اند.
امیدواریم دولت و مجلس برای سال ۹۷ بودجه‌ مورد نیاز شوراهای حل اختلاف را پیش بینی کنند/ هنوز ۲ هزار نفر از کارکنان شورا بیمه نشده‌اندحجت الاسلام و المسلمین احمدی میانجی رییس شورای حل اختلاف کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی در رابطه با حقوق و مزایای کارکنان شورای حل اختلاف اظهار کرد: روز گذشته نمایندگان مجلس در صحن علنی در خصوص زحمات کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف کشور مطالبی را عنوان کردند.
 
وی افزود: برخی از نمایندگان، کمیسیون تلفیق را مقصر دانستند که بودجه شورای حل اختلاف را برخلاف قانون در سال ۹۵ و ۹۶ کم در نظر گرفته‌ است.
 
رییس شوراهای حل اختلاف کشور با اشاره به اینکه منتظر نتیجه و پیگیری هستیم، بیان داشت: باید دید که با این وجود برای سال ۹۷ در قانون چه  تغییراتی ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمدی میانجی در رابطه با مشکلات موجود در مسیر حقوق کارکنان و پرداختی‌ها بر پیگیری خواسته‌های آن‌ها تاکید کرد و گفت: برخی از این افراد با مدارک تحصیلی مرتبط  ۱۵ سال است که در شورا‌ها کار می‌کنند و باید وضعیت آن‌ها تعیین تکلیف شود و تلاش خودمان را در این زمینه انجام می‌دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: البته توانسته‌ایم بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی را برای کارکنان برقرار کنیم اما هنوز ۲ هزار نفر آن‌ها بیمه نشده‌اند که امیدواریم دولت و مجلس برای سال ۹۷ بودجه‌ای پیش بینی کنند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *