سارا بهرامی با فیلم بهروز شعیبی به جشنواره می‌آید/بازگشت دوباره نامزد سیمرغ جشنواره فیلم فجر+عکس

21:45 - 28 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۶۷۱
"سارا بهرامی" بازیگر سینمای ایران که سال گذشته با فیلم "ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده خود درخشیده بود امسال با فیلمی از بهروز شعیبی راهی فجر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "سارا بهرامی" بازیگر سینمای ایران که سال گذشته با فیلم "ایتالیا ایتالیا" به کارگردانی کاوه صباغ زاده خود درخشیده بود امسال با فیلمی از بهروز شعیبی راهی فجر شده است.

سارا بهرامی متولد بهمن 1361 در شهر اصفهان است. وی فارغ‌التحصیل رشته تئاتر است و از 9 سالگی با ثبت‌نام در کلاس‌های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد.

سارا بهرامی

در سال 1392 با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید. وی اولین کار سینمایی خود را در سال 1388 با فیلم ایرانی-فرانسوی "تهرون" به کارگردانی نادر تکمیل همایون تجربه کرد.

گیتا، من دیگو مارادونا هستم، آینه های روبرو، یک عاشقانه ساده، خانه ای در خیابان چهل و یکم و ایتالیا ایتالیا از جمله فیلم هایی هستند که بهرامی تاکنون در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

سارا بهرامی

وی در دهمین جشن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران جایزه بهترین نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم از آن خود کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *