اتاق تاریک ششمین فیلم از روح‌الله حجازی/کارگردان هیهات در انتظار دومین سیمرغ+عکس

20:30 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۶۱۱
فیلم سینمایی "اتاق تاریک" به کارگردانی "روح الله حجازی" امسال در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته و با سایر رقبا برای کسب سیمرغ بلورین زورآزمایی می کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "اتاق تاریک" به کارگردانی "روح الله حجازی" امسال در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر قرار گرفته و با سایر رقبا برای کسب سیمرغ بلورین زورآزمایی می کند.

اتاق تاریک ششمین تجربه کارگردانی "روح الله حجازی" است. وی متولد 1358 آبادان، دارای تحصیلات دیپلم تجربی است. وی فعالیت سینمایی را با کارگردانی فیلم های کوتاه آغاز کرد. اولین فیلم سینمایی او "در میان ابرها" بود.

ساعد سهیلی

در خلاصه داستان فیلم اتاق تاریک آمده است: فرهاد و هاله فصل جدید زندگی خود را آغاز کرده اند و این سرآغاز تغییرات دیگری است که آنها را در مواجهه با مسائل جدیدی قرار می دهد

ساعد سهیلی، ساره بیات، امیررضا رنجبران، مروارید کاشیان، ژیلا دائی، محمد امامی و سید علیرضا میرسالاری از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم جدید کارگردان فیلم هیهات به ایفای نقش پرداخته اند.

ساعد سهیلی

ساره بیات بازیگر این فیلم امسال امیدوار است با حضور در اتاق تاریک سیمرغ بولرین جشنواره را از آن خود کند. وی سال گذشته برای بازی در فیلم "بیست و یک روز بعد" مورد تحسین منتقدین قرار گرفت اما در نشست خبری از اهمالی که جشنواره فیلم فجر در حق وی کرده به شدت اعتراض کرد.

حال باید دید بیات که برای بازی در فیلم "جدایی نادر از سیمین" ساخته اصغر فرهادی به سینما معرفی شد آیا می تواند موفقیت های آن فیلم را در "سی و ششمین جشنواره فیلم فجر" تکرار کند یا نه.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *