ایجاد پایگاه نظامی آمریکا تجاوز به تمامیت ارضی سوریه است

12:16 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۱۳۹
وزارت خارجه سوریه در بیانیه‎ای اعلام کرد که ایجاد پایگاه نظامی آمریکا تجاوز به تمامیت ارضی سوریه است.

ایجاد پایگاه نظامی آمریکا تجاوز به تمامیت ارضی سوریه استبه گزارش گروه بین‌الملل ، وزارت خارجه سوریه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که ایجاد پایگاه نظامی آمریکا تجاوز به تمامیت ارضی سوریه است.

 در این بیانیه آمده است: دمشق اقدام آمریکا در ایجاد یگان شبه‌نظامیان مسلح در شمال شرق سوریه را به شدت محکوم کرده و آن را نقض آشکار تمامیت ارضی سوریه و قوانین بین‌المللی می‎داند.

وزارت خارجه سوریه می‌گوید که تشکیل گروه‌های شبه‌نظامی در شمال شرق سوریه در چارچوب سیاست‌های مخرب واشنگتن در منطقه است که به دنبال دامن زدن به تنش‌ها و ایجاد بحران است.

در همین حال ستاد ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای سوری برای پایان دادن به هرگونه حضور نظامی آمریکا و نیروهای وابسته به این کشور در خاک سوریه اقدام خواهند کرد.

از سوی دیگر معاون نخست وزیر ترکیه ضمن واکنش به اقدام آمریکا در استقرار نیروهای نظامی در شمال شرق سوریه تصریح کرده است که آمریکا با تشکیل نیروی امنیتی در مرزهای سوریه با آتش بازی می‌کند.

 


برچسب ها: آمریکا سوریه

محمد راسخ نژاد
|
-
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
بنده اصلا ادم جنگ طلبی نبوده و نیستم. اما تجربه نشان داده که امریکائیها به دلیل خود برتر بینی به هیچ قانون و قائده ای پایبند نیستند. لذا سوریها یک راه بیشتر ندارند. ان یک راه هم تعیین یک ضرب العجل معقول برای خروج امریکائیها از خاکشان است. طبیعی است که بعد از پایان ان ضرب العجل باید خیلی جدی و محکم جلویشان بایستند و با زور هم که شده آن ها را بیرون بیاندازند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *