بازیگر برنده کن با فیلمی جنایی به سینما می‌آید+عکس

12:00 - 26 دی 1396
کد خبر: ۳۸۷۰۸۱
فیلم سینمایی "تو هیچ وقت اینجا نبودی" به کارگردانی "لین رمزی" اکران بین المللی خود را از هشتم آوریل 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "تو هیچ وقت اینجا نبودی" به کارگردانی "لین رمزی" اکران بین المللی خود را از هشتم آوریل 2018 در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

لین رمزی فیلمنامه این اثر را بر اساس رمانی با همین نام نوشته "جاناتن ایمز" نوشته و خودش کارگردانی آن را بر عهده دارد. رمزی را بیشتر به خاطر فیلم هایی مانند "شناگر" و "کارگردان "باید درباره کوین صحبت کنیم" می شناسند و این بار وی با درامی جنایی و متفاوت به سینما بازگشته است.

تو هیچ وقت اینجا نبودی
خواکین فونیکس، الساندرو نیوولا، اکاترینا سامسونوف و جان دومن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و به تازگی جودیت رابرت نیز به گروه بازیگران اثر اضافه شده است.

یک مامور سابق FBI که زندگی خود را صرف نجات زنان از قاچاق انسان کرده، درگیر پرونده‌ای می‌شود که پای یک سیاستمدار قدرتمند نیویورکی در میان است. این بخش اصلی دایتان فیلمی است که سال آینده میهمان هالیوود می شود.

تو هیچ وقت اینجا نبودی
بعد از مشکلاتی که برای رمزی بر سر فیلم "جین یک تفنگ دارد" پدید آمد،‌ این کارگردان با اقتباسی از رمان "در حد مرگ کسل‌شده" برگشته و با حضور خواکین فونیکس انتظار فیلم جذابی را داریم.


برچسب ها: لین رمزی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *