مسئولان در اتاق‌های مدیریتشان خود را حبس نکنند

10:35 - 25 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۹۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مسئولان به دستور‌های صادره خویش اکتفاء نکنند و در اتاق‌های مدیریتشان خود را حبس نکنند بلکه به میان مردم بروند و در بررسی میدانی مشکلات را حل کنند و از نتیجه دستور صادره مطلع شوند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در شورای اداری بخش کوهین بیان داشت: تلاش ما باید بر این باشد که در کار‌ها خداوند سبحان را در نظر داشته باشیم و هر کاری که انجام می‌دهیم برای آن پاسخگو باشیم.

وی ادامه داد: باید برای انگیزه و نیتی که کار می‌کنیم خود را پاسخگو بدانیم چراکه روزی می‌رسد که منصب و دارایی از ما دور می‌شود و ما با اعمالمان خواهیم ماند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: هر دولتی که در نظام جمهوری اسلامی بر سر کار می‌آید به طور طبیعی گرایش سیاسی خاصی دارد البته در دوران هر دولتی عده‌ای فرصت پیدا می‌کنند در منصب‌های مختلف برای خدمت به مردم قرار گیرند که باید این فرصت را غنیمت شمرده و خدای نکرده گرایش‌های سیاسی در رده‌های مختلف دولت مانع در خدمت رسانی آن‌ها نشود.

وی افزود: وقتی به سر میز خدمت نشسته ایم نباید برای خدمت رسانی گرایش‌های سیاسی را دخالت دهیم در واقع هر مراجعه کننده بنده خداست که مأموری است تا ما با آن در بوته آزمایش قرار گیریم.

حجت الاسلام قدرتی با تأکید بر لزوم پیگیری کار مردم اظهارداشت: تنها دستور دادن مسئولان کافی نیست بلکه باید ببینیم دستور صادره به کجا منجر شده و نتیجه اش چه بوده است بنابراین مدیران نباید خود را پشت درب‌های بسته حبس کنند.

وی تصریح کرد: مسئولان به دستور‌های صادره خویش اکتفاء نکنند و در اتاق‌های مدیریتشان خود را حبس نکنند بلکه به میان مردم بروند و در بررسی میدانی مشکلات را حل کنند و از نتیجه دستور صادره مطلع شوند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: آنچه می‌ماند عمل صالح ناشی از خدمت به مردم است از این رو با خدمت به مردم عبادت در درگاه الهی را به جا آورده ایم چراکه در نظام اسلامی و ولایی، مدیران شأنی جز خدمتگذاری به مردم ندارند و اگر کسی فراتر از این حد شأنی برای خود قائل است باید بداند که در خسران است.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده در این نشست تأکید کرد: مشکل مردم باید حل شود، بخش بُعد امنیتی و آرامشی مردم همچون تأمین تجهیرات پزشکی، امدادی، تجهیزات مورد نیاز پلیس و مواردی از این دست باید با پیگیری مستمر تأمین شود.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به حوادث اخیر اظهارداشت: ملت با حضور آگاهانه خود دشمن را خوار کردند و برای چندمین بار مشت محکمی به دهان دشمنان زدند که نتیجه وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم است به طوری که کسانی که در این نوع اجتماعات کمتر دیده می‌شدند، آمدند و از نظام و انقلاب دفاع کردند.

وی یادآورشد: این پیام را باید دشمن گرفته باشد که با همه مشکلاتی که ملت دارد، دارای چنان شعور، فهم، ایمان، بصیرت و آگاهی هستند که در زمان ورود دشمن مشترک، اختلافات را کنار می‌گذارند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *