جشنواره فیلم فجر عید سینمای ایران است/خوشحالم که عضو هیات انتخاب جشنواره بودم

11:08 - 30 دی 1396
کد خبر: ۳۸۶۸۸۴
عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر گفت: به شخصه خوشحالم که عضو این هیات هستم زیرا جشنواره بزرگترین رویداد سینمایی کشور است و مردم به شدت منتظر دیدن این آثار هستند و من نیز در کنار مردم در انتظار این رویداد هستم.

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص حضور خود در بین اعضا هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر گفت: واقعیت از اینکه به عنوان هیات انتخاب قبول شدم احساس بسیار ویژه ای ندارم اما به هر حال آثاری که به جشنواره ارسال شدند حاصل زحمت یکساله سینمای ایران است. حضور در جشنواره برای من هم خوشحالی خودش را دارد زیرا جشنواره فیلم فجر عید سینمای ایران است.

پوران درخشنده

وی با اشاره به تجربه داوری در جشنواره فیلم فجر افزود: من چندین دوره عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم فجر بوده‌ام و عضویتم در هیات انتخاب جشنواره برای اولین بار نیست. به شخصه خوشحالم که عضو این هیات هستم زیرا جشنواره بزرگترین رویداد سینمایی کشور است و مردم به شدت منتظر دیدن این آثار هستند و من نیز در کنار مردم در انتظار این رویداد هستم. 

درخشنده درباره فعالیت های خود در عرصه فیلمسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کاری در دست ندارم و مشغول جشنواره فیلم فجر هستم اما در فکر ساخت فیلم جدید خودم هستم اما هنوز پیش تولید اثر را شروع نکرده ام.

پوران درخشنده

گفتنی است که پوران درخشنده ماه ها قبل از شروع جشنواره برای ساخت فیلم سینمایی "هیس پسرها گریه نمی کنند" اقدام کرده بود که فیلمنامه این اثر نتوانست از شورای پروانه ساخت مجوزهای لازم را دریافت کند.

درخشنده سال گذشته برای فیلم "زیر سقف دودی" توانست نامزد کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی شود اما نتوانست این جایزه را از آن خود نماید. مریلا زارعی بازیگر این فیلم توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را همراه با لیلا حاتمی از آن خود کند. وی تاکنون نتوانسته سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را از آن خود کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *