رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشکر نماینده اصفهان از ناجا/ باید به عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر نمره قبولی داد

12:15 - 15 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۸۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی و نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر گفت: در مجموع باید به عملکرد نیروی انتظامی نمره قبولی داد و از آن‌ها به‌خاطر اقداماتشان در اتفاقات چند روز اخیر تشکر کرد.
تشکر نماینده اصفهان از ناجا/ باید به عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر نمره قبولی دادحمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی در حوادث اخیر گفت: نیروی انتظامی در این چند روز اخیر، عملکرد موفقی داشت.

وی افزود: وقتی حوادث متعددی آن هم در شهر‌های زیادی از کشور به وقوع می پیوندد طبعاً نیاز به مدیریت قوی ستادی و عملیاتی دارد که نیروی انتظامی در مجموع توانست در این قضیه، موفق عمل کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار داشت: در برخی شهر‌ها اتفاقاتی افتاد و شرایط طوری بود که اجتناب‌ناپذیر بود، وقتی می‌آیند پاسگاهی را تسخیر کنند و یا دست به اسلحه ببرند، طبیعی است که برخورد‌هایی هم پیش می‌آید، ولی در مجموع نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر خوب عمل کرد و در برخی بخش‌ها می‌توانست بهتر عمل کند، ولی در کل عملکردشان مناسب بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بالاخره در پروژه‌ای مانند زمان جنگ،با یک دشمن مشخص طرف هستیم، یک زمانی هم هست که تجمعی برگزار می شود و با مردم طرف هستیم و در این راهپیمایی های مسالمت‌آمیز، کار نیروی انتظامی هم آسان است ولی زمانی که یک تجمع مردمی با افراد آشوبگر و اغتشاشگر آمیخته شود که اهداف دیگری دارند، کار سخت می‌شود و به هرحال این کار دقت و ظرافت بیشتری در نوع برخوردو عملکرد، لازم دارد.

فولادگر در پایان تصریح کرد: در مجموع معتقدم که باید به عملکرد نیروی انتظامی نمره قبولی داد و از آن‌ها به‌خاطر اقداماتشان در اتفاقات چند روز اخیر تشکر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *