امروز اگر عده‌ای در مقابل بعضی از مقدسات جساراتی دارند، از بی بصیرتی است

14:22 - 13 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۳۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز اگر می‌بینید یک عده‌ای در جامعه در مقابل بعضی از مقدسات جساراتی دارند، از بی بصیرتی است.

جسارت بعضی ناشی از بی بصیرتی استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویر احمد، به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی حماسه ماندگار روز بصیرت و میثاق با ولایت همایش بصیرت و معرفتی معتمدین شهرستان‌های گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در همایش بصیرت با اشاره به اینکه ۹ دی حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است اظهار کرد: روز بصیرت و روز میثاق امامت و ولایت است.

رییس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دشمن تمام تلاشش این است که مسیر روشن ولایت فقیه را برای ما تاریک جلوه دهد بنابراین باید در تمام عرصه‌ها حضور فعالانه و با بصیرت داشته باشیم و دست رد بر سینه دشمن بزنیم.

وی در جمع بسیجیان با اذعان به اینکه شما افرادی اهل بصیرت هستید و اقدام شما باید بصیرت افزایی در همه زمینه‌ها در سطح جامعه باشد، افزود: شما سفیر در بین خانواده‌ها، قبایل، طوایف، دوستان، آشنایان و زیر شاخه‌های دیگری شوید و جمعیت و گروه‌های دیگری را راه اندازی نمایید تا آن‌ها سفیران صلح باشند.

حجت الاسلام و المسلمین مزارعی در ادامه گفت: شما باید بدانید که «افضل الصدقه»، اصلاح ذالت البین است بهترین صدقه در راه خدا این است که رفاقت و دوستی را در این ظرفیت فامیل‌ها، اقارب و طوایف و عشیره خودتان افزایش دهید. درصددیم که استان کهگیلویه و بویراحمد را، استانی که بیشترین ظرفیت رفاقت و صلح و سازش دارد به عنوان پایلوت کشوری معرفی کنیم و در آینده‌ای نزدیک همایش استانی ستاد صبر در استان با حضور شما برگزار نماییم.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز اگر می‌بینید یک عده‌ای در جامعه ما در مقابل بعضی از مقدسات جساراتی دارند از بی بصیرتی است.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *