برنامه‌ریزی و ارائه آموزش به پرسنل و زندانیان درخصوص وقوع زلزله/ تلاش مستمر برای ارتقاء سطح فرهنگی و آموزشی زندانیان

12:06 - 16 دی 1396
کد خبر: ۳۸۳۳۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جمشیدی با تاکید بر تلاش مستمر برای ارتقاء سطح فرهنگی و آموزشی زندانیان، برنامه ریزی و ارائه آموزش به پرسنل و زندانیان درخصوص وقوع زلزله را از دیگر الویت‌های مهم ارزیابی کرد.

کنترل و کاهش جمعیت کیفری زندانها یکی از مهمترین مطالبات مسئولان قضایی در سالهای اخیر استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها، جلسه شورای برنامه ریزی اداره کل زندانهای استان آذربایجان شرقی با حضور روسای ادارات ستادی و روسای زندانها در سالن ویدئو کنفرانس اداره کل تشکیل شد.

 
در این جلسه جمشیدی مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان شرقی  تلاش مستمر در جهت کاهش جمعیت کیفری را یکی از اولویت‌های مهم همکاران دانست و افزود: عملیاتی کردن کاهش جمعیت کیفری موجب کاهش هزینه‌ها و برطرف شدن تبعات اجتماعی برای زندانی خواهد شد.

وی در ادامه افزود: کنترل وکاهش جمعیت کیفری زندان‌ها یکی از مهمترین مطالبات مسئولان قضایی در سال‌های اخیر است.

جمشیدی گفت:  با عنایت به اینکه افراد بزهکار در اجرای قانون مدتی را در زندان هستند، باید از این فرصت برای ارتقاء سطح فرهنگی، آموزشی زندانیان تلاش مستمر را داشته باشیم.

مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان شرقی در ادامه بر کاهش هزینه‌ها تاکید کرد و  افزود: صرفه جویی در هزینه‌ها و هدفمند کردن برنامه ها‌ی در حال اجرا از جمله مواردی هست که در تحقق اقتصاد مقاومتی کمک خواهد کرد.

جمشیدی در ادامه برنامه ریزی و ارائه آموزش به پرسنل و زندانیان درخصوص وقوع زلزله را یکی از الویت‌ها دانست و افزود: روسای زندان‌ها باید در خصوص مقاوم سازی و شناسایی اماکن فرسوده زندان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود نهایت تلاش را داشته باشد.

مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه کاهش آسیب رفتار‌های پرخطر، و اشتغال زایی زندانیان و همچنین فعالیت‌های فرهنگی آن‌ها در کاهش جرائم داخل بند‌ها موثر است خاطر نشان کرد جهت گیری کلی همکاران زندان‌ها بایستی تحقق اولویت‌های قوه قضائیه، سازمان زندان‌ها و بصورت کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *